تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
14 بازدید
کد خبر : 6890

رویدادهای مهم فصل اول The First Descendant

رویدادهای مهم فصل اول The First Descendant

سازندگان بازی تیراندازی چندنفره The First Descendant جزئیات مربوط به نحوه عرضه محتوای فصل اول را منتشر کردند. استودیوی مگنوم جزئیات جدیدی از فصل اول بازی The First Descendant با عنوان Invasion را منتشر کرده است. بازیکنان می‌توانند از تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ اوت ۲۰۲۴) به محتوای فصل اول در تمامی پلتفرم‌ها دسترسی پیدا

سازندگان بازی تیراندازی چندنفره The First Descendant جزئیات مربوط به نحوه عرضه محتوای فصل اول را منتشر کردند.

استودیوی مگنوم جزئیات جدیدی از فصل اول بازی The First Descendant با عنوان Invasion را منتشر کرده است. بازیکنان می‌توانند از تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ اوت ۲۰۲۴) به محتوای فصل اول در تمامی پلتفرم‌ها دسترسی پیدا کنند. با این حال، پس از دریافت بازخوردهای مختلف از جامعه مخاطبان در مورد تقسیم محتوای این فصل به سه به‌روزرسانی، لی بوئم جون، تهیه‌کننده بازی، تأیید کرد که محتوای فصل اول در دو به‌روزرسانی منتشر خواهد شد.

بر این اساس، استودیو مگنوم اولین به‌روزرسانی فصل اول The First Descendant را در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ اوت ۲۰۲۴) و دومین به‌روزرسانی را در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۴) عرضه خواهد کرد. محتوای به‌روزرسانی سوم که پیش‌تر برنامه‌ریزی شده بود، به به‌روزرسانی دوم افزوده خواهد شد.

بوئم جون در این خصوص اظهار داشت: «برنامه اولیه ما این بود که به‌روزرسانی‌های جدید را به‌طور ماهانه و به‌صورت ثابت منتشر کنیم. با این حال، باید اعتراف کنم که نتوانستیم انتظارات طرفداران را به‌طور کامل برآورده کنیم. تیم پشتیبانی در حال بررسی روش‌های جدید برای عرضه به‌روزرسانی‌های آینده است.»

رویدادهای مهم فصل اول The First Descendant

استودیو مگنوم از زمان عرضه بازی تیراندازی چندنفره و رایگان The First Descendant، به‌طور مداوم با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف، به رفع مشکلات و افزودن ویژگی‌های جدید به بازی پرداخته است. تهیه‌کننده بازی در این زمینه توضیح داد: «ما در حال بررسی روش‌های مختلف برای بهبود وضعیت بازی هستیم، از جمله سازماندهی مجدد فرآیند توسعه و استخدام نیروی کار بیشتر. هدف ما ارائه به‌روزرسانی‌های بهتر برای جلب رضایت شماست.»

بازی The First Descendant برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و سری S در دسترس است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.