موفقیت بازی Black Myth: Wukong قطعی به نظر میرسد.
کارگردان بازی Phantom Blade Zero بر این باور است که موفقیت بازی Black Myth: Wukong به نفع تمام بازیهای مشابه در این سبک خواهد بود. بازی Black Myth: Wukong با معرفی چشمگیر خود توجهها را جلب کرد. با وجود نگرانیهایی از طرف طرفداران مبنی بر این که بازی ممکن است به اندازه نمایشهای اولیه خود
کارگردان بازی Phantom Blade Zero بر این باور است که موفقیت بازی Black Myth: Wukong به نفع تمام بازیهای مشابه در این سبک خواهد بود.
بازی Black Myth: Wukong با معرفی چشمگیر خود توجهها را جلب کرد. با وجود نگرانیهایی از طرف طرفداران مبنی بر این که بازی ممکن است به اندازه نمایشهای اولیه خود خوب نباشد، چندین بازیکن آزمایشی تأیید کردهاند که تجربه بازی بسیار مثبت و رضایتبخش است. این عنوان اکشن و نقشآفرینی انتظار میرود که بتواند شمار زیادی از بازیکنان را جذب کند. با توجه به این که مدتهاست در صدر لیست انتظار کاربران استیم قرار دارد، به نظر میرسد موفقیت آن تا حدود زیادی تضمین شده است. به همین دلیل، کارگردان بازی Phantom Blade Zero معتقد است که این بازی به یک موفقیت جهانی بزرگ تبدیل خواهد شد. سولفریم لیانگ، کارگردان بازی «فانتوم بلید زیرو»، در گفتوگو با رسانه GamesRadar اظهار داشت که انتظار دارد این بازی به اندازه کافی خوب عمل کند و به یک موفقیت بزرگ برای توسعهدهندگان چینی تبدیل شود. لیانگ بر این باور است که این بازی میتواند هم در بازار داخلی و هم در سطح بینالمللی موفق باشد. یک جامعه بزرگ از طرفداران مدتهاست که منتظر انتشار این بازی هستند و توسعهدهندگان با اعلام این که بازی به اندازه بازیهای معمولی سولزلایک چالشبرانگیز نیست، هیجان آنها را دوچندان کردهاند.
بنابراین، میتوان گفت که «بلک میث: ووکانگ» به احتمال زیاد بیشتر مشابه بازی God of War است که اکثر گیمرها با سطح سختی آن مشکلی ندارند. سولفریم لیانگ نیز معتقد است که موفقیت این بازی به نفع توسعهدهندگان چینی است، زیرا میتواند شروعی برای روند موفقیت آنها باشد. با آغاز این روند، توسعهدهندگان چینی بیشتری وارد دنیای بازیسازی خواهند شد و تلاش خواهند کرد تا به این سطح از موفقیت برسند.او همچنین اشاره کرد که موفقیت چنین بازیهایی در واقع به نفع بازیهای دیگر نظیر فانتوم بلید زیرو است. اگر بازیهای اکشن و نقشآفرینی چینی بیشتری مانند ووکانگ موفق شوند، مخاطبان بیشتری به این سبک بازیها جذب خواهند شد، که در نهایت به نفع توسعهدهندگان چینی و تمام بازیهای مشابه خواهد بود.قبلاً توسعهدهندگان چینی نقش زیادی در تولید بازیهای AAA نداشتند، اما با ورود «بلک میث: ووکانگ»، آنها در حال ورود به این عرصه هستند. به همان روشی که بازیهایی مثل «استلار بلید» و «لایز آو پی» به توسعهدهندگان کرهای کمک کردند، موفقیت ووکانگ و بازیهای آینده توسعهدهندگان چینی میتواند به رشد صنعت بازیسازی در این کشور کمک کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0