GTA 6 روی PS5 Pro با ۶۰ فریم واقعی!

شبکههای اجتماعی پر از گمانهزنی شدهاند مبنی بر اینکه مهندسان سونی در حال کمک به راکاستار هستند تا اجرای بازی GTA 6 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول PS5 Pro محقق شود. در تازهترین تریلر منتشرشده از این دنباله بسیار مورد انتظار، تصاویر بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول استاندارد
شبکههای اجتماعی پر از گمانهزنی شدهاند مبنی بر اینکه مهندسان سونی در حال کمک به راکاستار هستند تا اجرای بازی GTA 6 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول PS5 Pro محقق شود. در تازهترین تریلر منتشرشده از این دنباله بسیار مورد انتظار، تصاویر بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول استاندارد PS5 به نمایش درآمده بود.
با این حال، در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بهطور گستردهای بازنشر شده، کاربری با نام Detective Seeds ادعا کرده که بر اساس منابعش، بازی در حال حاضر با کمک شرکت پلیاستیشن برای کنسول PS5 Pro بهینهسازی میشود و در حال حاضر در حالتهای گرافیکی مختلف با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میگردد.
در حال حاضر، نرخ ۶۰ فریم تنها روی کنسول PS5 Pro به دست آمده است (البته این موضوع ممکن است تا زمان انتشار بازی تغییر کند). انتظار میرود که GTA 6 هنگام عرضه روی PS5 Pro دارای گزینههای گرافیکی متعددی باشد. همچنین، توافق بازاریابی میان راکاستار و پلیاستیشن عامل اصلی این همکاری برای بهینهسازی بازی بوده و آن را تسهیل و تشویق کرده است.
پیشبینی میشود که در موج بعدی تبلیغات، چندین باندل ویژه GTA 6 برای کنسول پلیاستیشن عرضه شود. این اطلاعات توسط یکی از مهندسان پلیاستیشن ارائه شده که در گذشته نیز چندین بار اطلاعات بسیار دقیق و تأییدشده منتشر کرده است. نکات زیادی در این گزارش مطرح شده که نیاز به بررسی دقیق دارد، بنابراین بیایید همه موارد را مرحله به مرحله مرور کنیم.
در وهله اول، ما معمولاً علاقهای به شایعاتی از این دست نداریم، چراکه همانطور که خود Detective Seeds نیز اشاره کرده، جزئیات ممکن است تا زمان عرضه نهایی بازی تغییر کنند. همچنین باید اضافه کنیم که هنوز هیچ همکاری بازاریابی رسمی میان سونی و راکاستار اعلام نشده است، هرچند چنین مشارکتی کاملاً محتمل به نظر میرسد.
سونی همواره رابطه خوبی با شرکت راکاستار داشته است؛ البته با در نظر گرفتن استثنائاتی مانند محتوای انحصاری زمانی GTA 4 برای ایکسباکس 360 و اینکه آخرین تریلر GTA 6 با استفاده از کنسول PS5 ضبط شده، خود گواهی بر وجود نوعی همکاری احتمالی میان دو شرکت است.
به هر حال، منطقی به نظر میرسد که مهندسان پلیاستیشن در بهینهسازی این بازی کمک کنند، چرا که قبلاً اعلام شده نسخه بهروز شدهی فناوری مقیاسسازی اختصاصی پلیاستیشن، یعنی PSSR، قرار است سال آینده برای PS5 Pro عرضه شود و این امکان برای راکاستار وجود دارد که از آن بهرهبرداری کند.
پس از آن، Detective Seeds بر این شایعه تأکید بیشتری کرده و ادعا کرده که منبع او همان کسی است که پیشتر اطلاعات مربوط به بهبودهای فناوری مقیاسسازی PSSR را به او داده بود. این بهبودها اخیراً در مصاحبهای توسط معمار کنسول مارک سرنی ذکر شده بود.
ما کمی تحقیق کردیم و با اینکه کاربر مذکور اطلاعات قابل اعتمادی را در گذشته به اشتراک گذاشته است، او همچنین گزارش داده بود که نسخه شایعه شده مجموعه Gears of War هیچگونه حالت چندنفرهای نخواهد داشت. اما این خبر مربوط به بازی Gears of War: Reloaded بود که دارای حالت چندنفره است.
او همچنین ادعا کرده بود که نسخه بازسازی شده Oblivion در تاریخ ۳ آوریل منتشر خواهد شد، اما این بازی کمی دیرتر در ۲۲ آوریل عرضه شد. خب، خیلی فاصله نداشت، اما هنوز دقیق نبود. برنامهها تغییر میکنند، نه؟ با این حال، قطعاً غیرممکن نیست که GTA 6 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی PS5 Pro اجرا شود و این خبری است که با آغوش باز آن را میپذیریم.
منبع خبر : pushsquare.com
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0