تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
11 بازدید
کد خبر : 6798

فصل چهارم بریجرتون با یک سورپرایز بزرگ آغاز می‌شود

فصل چهارم بریجرتون با یک سورپرایز بزرگ آغاز می‌شود

نتفلیکس به‌تازگی بازیگر نقش اصلی زن فصل چهارم سریال Bridgerton  را انتخاب و استخدام کرده است. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی زن در فصل چهارم سریال «بریجرتون» معرفی شد. یرین ها، که پیش از این در سریال «Halo» به ایفای نقش پرداخته بود، به جمع بازیگران فصل چهارم «بریجرتون» پیوسته است.

نتفلیکس به‌تازگی بازیگر نقش اصلی زن فصل چهارم سریال Bridgerton  را انتخاب و استخدام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی زن در فصل چهارم سریال «بریجرتون» معرفی شد. یرین ها، که پیش از این در سریال «Halo» به ایفای نقش پرداخته بود، به جمع بازیگران فصل چهارم «بریجرتون» پیوسته است. او قرار است نقش سوفی بکت را بازی کند، شخصیتی که در این فصل به نظر می‌رسد بندیکت بریجرتون به او علاقه‌مند خواهد شد. همچنین، پیش‌تر بازگشت لوک تامپسون برای ادامه ایفای نقش بندیکت بریجرتون در فصل چهارم تایید شده بود.

فصل چهارم بریجرتون با یک سورپرایز بزرگ آغاز می‌شوددر سه فصل گذشته سریال «بریجرتون»، تمرکز بر روی شخصیت‌های دفنی، آنتونی و کالین بوده است. هر فصل از این سریال به داستان عاشقانه یکی از اعضای خانواده بریجرتون اختصاص دارد. سریال «بریجرتون»، که بر اساس رمانی به همین نام از جولیا کویین ساخته شده، توسط کریس ون دوسن ساخته می‌شود و او برای تهیه فصل چهارم این سریال به پروژه بازگشته است. به‌علاوه، یرین ها اخیراً در سریال «Dune: Prophecy» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

در فصل چهارم سریال «بریجرتون»، لوک تامپسون، ادجوا اندو، جاناتان بیلی، گلدا روشوول، لوک نیوتون، هریت کینز، بسی کارتر، نیکولا کوگلن، فلورنس هانت، روث گمل، کلودیا جسی، ویل تیلستون، پالی واکر و سیمون اشلی به‌عنوان بازیگران اصلی حضور خواهند داشت. در این فصل، برخلاف برادران بزرگ‌تر و کوچک‌ترش که هر دو ازدواج کرده و زندگی خوشبختی دارند، بندیکت از آرامش و استقرار در زندگی بیزار است. اما آشنایی او با بانوئی در لباس نقره‌ای در مراسم بالماسکه مادرش می‌تواند همه‌چیز را تغییر دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.