تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
23 بازدید
کد خبر : 6984

نگاه تیزبینانه طراح Dying Light به آینده گیمینگ

نگاه تیزبینانه طراح Dying Light به آینده گیمینگ

کارگردان بازی Dying Light در اظهارات اخیر خود اشاره کرد که بازی‌های طولانی و گسترده با سبک زندگی فعلی مردم همخوانی ندارند و در آینده، بازی‌های کوتاه‌تر مورد استقبال بیشتری قرار خواهند گرفت. در مراسم افتتاحیه گیمزکام، استودیو تک‌لند با انتشار تریلری از بازی جدید Dying Light: The Beast خبر داد که در آن شاهد

کارگردان بازی Dying Light در اظهارات اخیر خود اشاره کرد که بازی‌های طولانی و گسترده با سبک زندگی فعلی مردم همخوانی ندارند و در آینده، بازی‌های کوتاه‌تر مورد استقبال بیشتری قرار خواهند گرفت.

در مراسم افتتاحیه گیمزکام، استودیو تک‌لند با انتشار تریلری از بازی جدید Dying Light: The Beast خبر داد که در آن شاهد بازگشت شخصیت کرین از بازی اول خواهیم بود. این تریلر شامل تصاویری سینمایی و گیم‌پلی بازی است که بازیکنان را به دنیای جدیدی با محیط اوپن‌ورلد می‌برد و ۲۰ ساعت گیم‌پلی تازه را ارائه می‌دهد. تایمون اسمکتالا، کارگردان سری بازی‌های Dying Light، در مصاحبه‌ای با وبسایت گیم اینداستری اعلام کرد که Dying Light: The Beast به نسبت بازی‌های AAA سنتی، کوتاه‌تر طراحی شده است تا بر روی المان‌های مهم‌تر تمرکز داشته باشد و از گسترش بی‌مورد محتوای جانبی اجتناب شود.

وی همچنین معتقد است که آینده بازی‌ها به سمت کوتاه‌تر شدن پیش می‌رود. بازی‌های طولانی‌تر نه تنها زمان توسعه پروژه را به شدت افزایش می‌دهند، بلکه با سبک زندگی مدرن امروزی نیز هماهنگ نیستند. اسمکتالا اضافه کرد که بازی‌های کوتاه‌تر به دلیل نیاز کمتر به بودجه و زمان ساخت محدودتر، به بازیسازان امکان می‌دهند تا تجربه‌های بیشتری کسب کرده و نوآوری‌های بیشتری را تجربه کنند.

رئیس استودیو تک‌لند نیز تاکید کرد که صنعت بازی بیش از حد به تعداد ساعات تجربه‌ی بازی توجه می‌کند، در حالی که بازی‌های کوتاه‌تر به وضوح مسیر آینده را مشخص می‌کنند.

نگاه تیزبینانه طراح Dying Light به آینده گیمینگدر حال حاضر، استودیوهای سازنده بازی‌های پریمیوم به تلاش برای ارائه بیشترین زمان ممکن از تجربه بازی به مخاطبان خود مشغولند. این روند منجر به محبوبیت بیشتر بازی‌های بزرگ و جهان‌باز شده است، زیرا بازی‌هایی با صدها ساعت گیم‌پلی، غالباً با این سبک‌ها شناخته می‌شوند. توسعه‌دهندگان بازی Hellblade 2 نیز اخیراً اظهار کردند که برخی طرفداران بازی‌های کوتاه‌تر، تجربیات طولانی‌تر را ترجیح می‌دهند.

تایمون اسمکتالا، با اشاره به اینکه او خود بیش از ۱۰۰ ساعت به بازی Assassin’s Creed Odyssey پرداخته و هنوز موفق به اتمام آن نشده، تلاش کرد تا نظر خود را تأیید کند. او همچنین توضیح داد که Dying Light: The Beast از نظر مدت زمان تجربه، در جایگاهی میان یک بازی AAA کامل و یک DLC قرار دارد.

اسمکتالا همچنین در پاسخ به سوالاتی درباره Dying Light 3، گفت که The Beast محتوایی کوتاه‌تر و مستقل از نسخه سوم این مجموعه است و Dying Light 3 از نظر حجم محتوا مشابه نسخه‌های قبلی خواهد بود.

بازی Dying Light: The Beast برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و همچنین پی سی منتشر خواهد شد و برای دارندگان نسخه آلتیمیت Dying Light 2 به‌طور رایگان در دسترس است.

در پایان، نظرات خود را درباره این موضوع با نیوفان و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.