تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
16 بازدید
کد خبر : 6269

اسکورپیون به دنیای MultiVersus می‌آید؟

اسکورپیون به دنیای MultiVersus می‌آید؟

مدیر روابط اجتماعی Player 1st Games در پست جدید توییتری خود به احتمال اضافه شدن کاراکتر اسکورپیون از بازی Mortal Kombat به بازی MultiVersus اشاره کرد. پست جدید Player 1st Games در توییتر، در پاسخ به یک پست طرفداران که یک کانسپت هنری از حضور شخصیت Scorpion از بازی Mortal Kombat در MultiVersus را نشان

مدیر روابط اجتماعی Player 1st Games در پست جدید توییتری خود به احتمال اضافه شدن کاراکتر اسکورپیون از بازی Mortal Kombat به بازی MultiVersus اشاره کرد.

پست جدید Player 1st Games در توییتر، در پاسخ به یک پست طرفداران که یک کانسپت هنری از حضور شخصیت Scorpion از بازی Mortal Kombat در MultiVersus را نشان می‌دهد، منتشر شده است. این پست تنها شامل یک ایموجی «چشم» است، اما به طرفداران اشاره می‌کند که باید منتظر اخبار مرتبط باشند.

با توجه به اینکه شرکت Warner Bros مالک استودیوی NetherRealm و ناشر بازی MultiVersus است، همکاری میان این دو محتمل به نظر می‌رسد. اگر Scorpion به جمع شخصیت‌های این بازی اضافه شود، احتمال حضور دیگر شخصیت‌های Mortal Kombat مثل Sub-Zero نیز وجود دارد.

مدیر روابط اجتماعی استودیوی Player 1st Games پیش از این نیز اطلاعات موثقی درباره اخبار غیررسمی این بازی ارائه کرده است. او همین هفته نیز در توییتر با استفاده از یک ایموجی «عینک آفتابی» به شخصیت مورد انتظار Agent Smith اشاره کرده بود.

امروز MultiVersus با انتشار تریلری با عنوان “Agent Smith: Sounds Like Inevitability” این شخصیت را معرفی کرد. در نشست خبری اخیر Player 1st Games اعلام شد که Agent Smith در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۳ (۲۳ ژوئیه ۲۰۲۴) به بازی MultiVersus اضافه خواهد شد. بازیکنان می‌توانند این شخصیت را از طریق تجربه بازی آزاد کنند یا در صورت نیاز از فروشگاه بازی با پول واقعی خریداری کنند.

با این حال، Player 1st Games هنوز این خبر را رسماً تأیید یا تکذیب نکرده است. اواخر ماه می، اطلاعات جدیدی درباره شخصیت‌های جدید این بازی فاش شد که شامل Daffy Duck، Samurai Jack و Candy Kingdom بودند.

اسکورپیون به دنیای MultiVersus می‌آید؟

اسکورپیون یکی از هفت شخصیت اصلی بود که در اولین نسخه از بازی مورتال کامبت معرفی شد. از آن زمان تاکنون، اگرچه شاید محبوب‌ترین شخصیت این مجموعه نباشد، بدون شک یکی از سه شخصیت پرطرفدار این جهان به شمار می‌آید. اسکورپیون در داستان این دنیا به‌عنوان یک شبح که از مرگ بازگشته است حضور دارد و تمام تلاش خود را برای انتقام از دشمنانش می‌کند. محبوبیت او به حدی است که نه‌تنها در میان طرفداران مورتال کامبت بسیار مورد علاقه است، بلکه خارج از این دنیا نیز حضور چشمگیری داشته است. از جمله می‌توان به حضور او در جهان سینمایی دی‌سی در کنار شخصیت‌هایی مانند بتمن و سوپرمن اشاره کرد.

نسخه Early Access بازی MultiVersus در تابستان ۲۰۲۲ عرضه شد، اما شرکت برادران وارنر در سال ۲۰۲۳ تصمیم گرفت این نسخه را از فروشگاه‌ها حذف کند. نسخه نهایی بازی در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۳ (۲۸ مه ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس منتشر شد. در این نسخه، مراحل و کاراکترهای جدید، حالت PvE، جلوه‌های بصری بهبود‌یافته و عملکرد بهینه‌شده به بازی اضافه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.