تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
46 بازدید
کد خبر : 6274

بازگشت غافلگیرکننده: وردانسک دوباره در Warzone!

بازگشت غافلگیرکننده: وردانسک دوباره در Warzone!

به نظر می‌رسد که نقشه محبوب وردانسک در اوایل سال ۲۰۲۵ به بازی Call of Duty: Warzone بازگردانده خواهد شد. گزارش جدید بیان کرده است که به دلیل محبوبیت گسترده Fortnite OG در اواخر سال گذشته، اکتیویژن قصد دارد اولین نقشه Call of Duty: Warzone به نام وردانسک را به بازی بازگرداند. براساس اظهارات تام

به نظر می‌رسد که نقشه محبوب وردانسک در اوایل سال ۲۰۲۵ به بازی Call of Duty: Warzone بازگردانده خواهد شد.

گزارش جدید بیان کرده است که به دلیل محبوبیت گسترده Fortnite OG در اواخر سال گذشته، اکتیویژن قصد دارد اولین نقشه Call of Duty: Warzone به نام وردانسک را به بازی بازگرداند. براساس اظهارات تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ، این بازگشت اصلاً برنامه‌ریزی شده بود تا در دسامبر سال ۲۰۲۴ (آذر ۱۴۰۳) رخ دهد، اما به دلیل تأخیرهایی، این انتقال به اوایل سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است.

یک منبع ناشناس به هندرسون اطلاع داده که اصلاً نباید انتظار می‌رفت وردانسک به بازی بازگردد، اما با توجه به موفقیت Fortnite OG در اواخر سال ۲۰۲۳، تصمیمات شرکت به شدت تغییر کردند.

Epic Games در نوامبر ۲۰۲۳ حالت کاملاً جدیدی با نام Fortnite OG منتشر کرد که برای حدود یک ماه در دسترس بود و به گیمرها این امکان را داد که به نقشه اصلی بازی از فصل اول بازگردند. هر هفته به‌روزرسانی‌های جذابی برای این حالت ارائه شد که موجب افزایش محبوبیت آن شد.

این حالت Fortnite OG به شرکت سازنده موفقیت بزرگی را ایجاد کرد و در دو روز اول از انتشار، بیش از ۴۴.۷ میلیون بازیکن همزمان را به خود جذب کرد. طرفداران از Epic Games خواستند که این حالت را برای مدت بیشتری حفظ کند، اما در ماه دسامبر (شهریور ماه) این حالت حذف شد و هنوز منتظر بازگشت آن هستند. موفقیت زیادی که Epic Games از این حالت به دست آورد، به نظر می‌رسد که اکتیویژن نیز می‌خواهد به طعم موفقیت‌های بزرگی که Fortnite OG به آن‌ها رسیده است، برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.