تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
31 بازدید
کد خبر : 6486

سریال محمد علی کلی در آمازون

سریال محمد علی کلی در آمازون

استودیو Amazon MGM اعلام کرد که در حال تولید یک سریال بر اساس زندگی محمدعلی کلی می‌باشد. استودیو Amazon MGM به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال تولید یک سریال درام و بیوگرافی به نام “The Greatest” است، که بر اساس داستان زندگی محمدعلی کلی، بوکسور مشهور، ساخته می‌شود. این سریال به دنبال ثبت وقایع

استودیو Amazon MGM اعلام کرد که در حال تولید یک سریال بر اساس زندگی محمدعلی کلی می‌باشد.

استودیو Amazon MGM به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال تولید یک سریال درام و بیوگرافی به نام “The Greatest” است، که بر اساس داستان زندگی محمدعلی کلی، بوکسور مشهور، ساخته می‌شود. این سریال به دنبال ثبت وقایع زندگی این اسطوره ورزشی است، که به لقب “بزرگ‌ترین بوکسور تاریخ جهان” شناخته می‌شود. تهیه‌کننده این سریال لونی علی، همسر محمدعلی، می‌باشد.

جالن بست، بازیگر فیلم All American: Homecoming، برای ایفای نقش محمدعلی در سریال “The Greatest” انتخاب شده است. این پروژه اولین تجربه بزرگ تلویزیونی او است که در آن نقش اصلی را بازی می‌کند. کراس بن واتکینز، همچنین تهیه‌کننده اجرایی این سریال است که پیشتر به عنوان همکار شورانر در نقش تهیه‌کننده فعالیت داشته است. طبق اظهارات منتشر شده از سوی ورایتی، سریال “The Greatest” به طور جامع به زندگی و داستان پیروزی‌ها و شکست‌های خارق‌العاده‌ای که محمدعلی را شکل داده‌اند، پرداخته و بخش‌های مهم زندگی او را در ورزشگاه و خارج از آن به تصویر می‌کشد.

این سریال به طور خاص بر روی اتفاقاتی که پشت پرده رسانه‌ها اتفاق افتاده‌اند، متمرکز است، در حالی که هویت گسترده‌ای از این شخصیت بزرگ را حفظ می‌کند و به آن به عنوان یک مرد، همسر، پدر، برادر و فرزند احترام می‌گذارد.

سریال محمد علی کلی در آمازون

این سریال توسط چندین تهیه‌کننده تولید شده است که شامل استودیو فیلمسازی Amazon MGM، استودیو Outlier، استودیو Watkins’ Blue Monday، استودیو آهنگسازی جی زی (رپر مشهور آمریکایی)، و تحت لیبل موسیقی گروه یونیورسال به‌نام Polygram Entertainment، و همچنین استودیو موسیقی Authentic می‌باشند. همچنین، آقای جاش ویکلی نیز اعلام کرده است که از طریق بنری که در صفحه اصلی وبسایت شرکت فیلمسازی خود به‌نام Grace قرار داده، در تولید این سریال سهیم است.

ویکلی فردی است که حق امتیاز به مستندات زندگی محمدعلی کلی را خریداری کرد و به مالکیت خود درآورد، تا این مستندات را به یک سریال تبدیل کند. افراد دیگری نیز به‌طور مستقل در تهیه این سریال نقش دارند که از آن‌ها می‌توان به مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Black Panther، الیزابت رپوزو، کوری سالتر، مارک روزن، متیو گروس، مایکل آنتونی، بوید میور، و دیوید بکهام، فوتبالیست بازنشسته، اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.