تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
15 بازدید
کد خبر : 6491

به زودی شاهد بازی‌های جدیدی از سری Driver خواهیم بود.

به زودی شاهد بازی‌های جدیدی از سری Driver خواهیم بود.

شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که در حال توسعه پروژه‌های جدیدی از سری محبوب Driver هستند. سری Driver به عنوان یکی از IP‌های منحصر به فرد استودیوی یوبیسافت شناخته می‌شود. این مجموعه بیش از ده سال به فراموشی سپرده شده بود، اما شرکت فرانسوی اکنون خبرهای هیجان‌انگیزی را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. بازی Driver

شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که در حال توسعه پروژه‌های جدیدی از سری محبوب Driver هستند.

سری Driver به عنوان یکی از IP‌های منحصر به فرد استودیوی یوبیسافت شناخته می‌شود. این مجموعه بیش از ده سال به فراموشی سپرده شده بود، اما شرکت فرانسوی اکنون خبرهای هیجان‌انگیزی را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

بازی Driver San Francisco که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، با مکانیک منحصر به فرد شیفت، به بازیکنان این امکان را می‌داد که کنترل تمام ماشین‌های موجود در نقشه را به دست گیرند. این عناصر نوآورانه باعث شدند تا طرفداران به زنده کردن مجدد مجموعه Driver علاقه‌مند شوند.

یوبیسافت در حال حاضر اعلام کرده است که پروژه‌های جدیدی از این سری در حال توسعه هستند. در یک مصاحبه با GameFile، این شرکت تایید کرده است که کارها بر روی فیلم Watch Dogs به خوبی پیش می‌رود، اما تولید سریال Driver دیگر به این شرکت وابسته نیست.

به زودی شاهد بازی‌های جدیدی از سری Driver خواهیم بود.

با این وجود، ایو گیلمو، مدیر عامل یوبیسافت، اعلام کرد که هنوز برنامه‌هایی برای این سری در دست دارند. او اظهار کرد که این برنامه‌ها به جای محتوای مبتنی بر مجموعه‌های مختلف، شامل ایجاد بازی‌های جدیدی از این مجموعه نیز می‌شوند. ایو گیلمو افزود: “ما فعالانه بر روی پروژه‌های جذاب از سری درایور کار می‌کنیم و نمی‌توانیم منتظر بازگشت اطلاعات بیشتر باشیم.”

طرفداران از یک داستان هیجان‌انگیز شور و هیجان می‌جویند و یوبیسافت نیازمند تنوع بیشتری در خط تولید خود است. انتشار یک بازی جدید از مجموعه Driver می‌تواند هر دوی این مسائل را حل کند. یوبیسافت با توجه به تجربه در توسعه و انتشار نسخه‌های Assassin’s Creed، بازی‌های جدید شاهزاده فارس و ریمیک Splinter Cell، نشان داده است که به توسعه آی‌پی‌های محبوب تمایل دارد. اگر سری Driver نیز با همین رویکرد مورد توجه قرار گیرد، طرفداران بازی‌های ریسینگ به آن استقبال خواهند کرد. این ژانر اخیراً در حال رکود است و استودیوها کمتر علاقه‌ای به آن نشان می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.