تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
17 بازدید
کد خبر : 6656

مدیرعامل بلیزارد: سریال دیابلو، یک ایده عالی است

مدیرعامل بلیزارد: سریال دیابلو، یک ایده عالی است

آقای راد فرگوسن، مدیرعامل استودیو بلیزارد، معتقد است که تولید یک سریال تلویزیونی بر اساس مجموعه بازی‌های دیابلو ایده‌ای بسیار عالی است. راد فرگوسن، مدیرعامل استودیو بلیزارد، اخیراً اظهار کرده است که ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی دیابلو ممکن است پروژه‌ای موفقیت‌آمیز باشد. او توضیح داد که داستان این بازی به خوبی با

آقای راد فرگوسن، مدیرعامل استودیو بلیزارد، معتقد است که تولید یک سریال تلویزیونی بر اساس مجموعه بازی‌های دیابلو ایده‌ای بسیار عالی است.

راد فرگوسن، مدیرعامل استودیو بلیزارد، اخیراً اظهار کرده است که ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی دیابلو ممکن است پروژه‌ای موفقیت‌آمیز باشد. او توضیح داد که داستان این بازی به خوبی با موضوع خیر در برابر شر هم‌خوانی دارد و بسیاری از مردم با آن ارتباط برقرار می‌کنند. فرگوسن در مصاحبه با رسانه ویندوز سنترال گفت: «بله، من فکر می‌کنم که این پروژه قطعاً موفق خواهد بود.»

او همچنین افزود: «یکی از چیزهایی که درباره دیابلو به عنوان یک مجموعه دوست دارم این است که فضای آن به خوبی با افراد ارتباط برقرار می‌کند. این به دلیل تقابل بهشتیان با دوزخیان و به‌طور کلی ایده تقابل خیر و شر است. من معتقدم که این داستان به خوبی می‌تواند به یک سریال تلویزیونی تبدیل شود.»

فرگوسن تصریح کرد که در حال حاضر چیزی برای اعلام وجود ندارد، اما او باور دارد که دیابلو گزینه مناسبی برای یک اقتباس تلویزیونی است. او به‌عنوان مثال به مجموعه انیمیشن «Edgerunners» که از داستان بازی سایبرپانک اقتباس شده است، اشاره کرد و گفت: «اخیراً برنامه‌های بسیار خوبی از بازی‌ها تولید شده است.»

مدیرعامل بلیزارد: سریال دیابلو، یک ایده عالی استاو به جزئیات دیگری اشاره نکرد، اما برخی از بازی‌هایی که اخیراً به آثار اقتباسی تبدیل شده‌اند شامل مجموعه‌های The Last of Us، هیلو، توئیستد متال و فال‌اوت می‌شوند. همچنین در آینده، اقتباس‌های تلویزیونی سونی از مجموعه بازی‌های گاد آو وار و هورایزن نیز ساخته و منتشر خواهند شد.

اگرچه هنوز خبری از ساخت سریال تلویزیونی بر اساس بازی دیابلو نیست، اما پیش‌تر آقای دونکان جونز فیلمی سینمایی بر اساس این بازی تولید کرده بود. این فیلم تبدیل به یکی از پردرآمدترین آثار اقتباسی از یک بازی ویدیویی شد، اما نتوانست در ایالات متحده عملکرد خوبی داشته باشد و دنباله‌ای برای آن ساخته نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.