تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
18 بازدید
کد خبر : 6660

خبر خوب برای طرفداران Star Wars: سروایور در راه است!

خبر خوب برای طرفداران Star Wars: سروایور در راه است!

بازی Star Wars Jedi: Survivor از تاریخ ۱۷ سپتامبر با قیمت ۵۰ دلار برای کنسول‌های نسل قبلی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. به‌گزارش الکترونیک آرتز، نسخه نسل هشتمی بازی Star Wars Jedi: Survivor، که «با بهینه‌سازی‌های گسترده‌ای برای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت کنسول‌های این نسل» طراحی شده است، از ۲۷ شهریور

بازی Star Wars Jedi: Survivor از تاریخ ۱۷ سپتامبر با قیمت ۵۰ دلار برای کنسول‌های نسل قبلی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود.

به‌گزارش الکترونیک آرتز، نسخه نسل هشتمی بازی Star Wars Jedi: Survivor، که «با بهینه‌سازی‌های گسترده‌ای برای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت کنسول‌های این نسل» طراحی شده است، از ۲۷ شهریور در دسترس خواهد بود. طبق معمول، بازیکنانی که بازی را پیش‌خرید کنند، آیتم‌های ظاهری اضافی همچون Hermit Cosmetic، Hermit Lightsaber Set و Combustion Blaster Set را دریافت خواهند کرد.

نسخه پی‌سی Star Wars Jedi: Survivor نیز طی هفته‌های آینده یک آپدیت جدید دریافت خواهد کرد که «برخی از عناصر مربوط به عملکرد فنی و سیستم کنترل بازی» را به‌روزرسانی می‌کند.

در ماه آگوست سال گذشته، EA اعلام کرد که برنامه دارد Star Wars Jedi: Survivor را برای کنسول‌های PS4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه کند. این بازی در ماه آوریل سال گذشته برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس | اس و پی‌سی منتشر شد و در چند هفته ابتدایی عرضه، میلیون‌ها بازیکن را جذب کرد. EA از عملکرد موفق بازی در زمان عرضه ابراز رضایت کرده بود.

خبر خوب برای طرفداران Star Wars: سروایور در راه است!بازی Star Wars Jedi: Survivor، علیرغم یک تأخیر شش‌هفته‌ای برای انجام اصلاحات نهایی، همچنان با باگ‌ها و مشکلات عملکردی زیادی عرضه شد. در نهایت، استودیوی ریسپاون با انتشار آپدیت‌های متعدد به رفع این مشکلات پرداخت که آخرین آپدیت آن در همین ماه ژانویه منتشر شد. با این وجود، نظرات نسبت به بازی عمدتاً مثبت بود و از نظر فروش نیز عملکرد موفقی داشت. نیوفان در نقد و بررسی خود، امتیاز ۷.۵ را به این بازی اختصاص داد.

در بخشی از این نقد آمده است: «Star Wars Jedi: Survivor داستانی شایسته این سری ارائه می‌دهد و قصه‌گویی و شخصیت‌پردازی آن به‌خوبی مخاطب را جذب می‌کند. سیستم مبارزات جذاب بازی، در ترکیب با درخت مهارت‌ها، امکان تجربه شیوه‌های متنوع مبارزه‌ای را فراهم می‌کند. البته تمامی این نکات مثبت زمانی به اوج لذت می‌رسند که مشکلات فنی بازی رفع شده باشند. در حال حاضر، نسخه پی‌سی این بازی هنوز نتوانسته است انتظارات مخاطبان را به‌طور کامل برآورده کند.»

همچنین، دنباله Star Wars Jedi: Survivor در دست توسعه قرار دارد. با این حال، استیگ آسموسن، کارگردان هر دو نسخه Star Wars Jedi، سال گذشته از استودیوی Respawn Entertainment جدا شد و استودیوی مستقلی به نام Giant Skull را تأسیس کرد که در حال حاضر روی یک بازی اکشن-ماجراجویی AAA با محوریت روایت تک‌نفره کار می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.