آخرین سهگانه Final Fantasy 7 Remakeبا آنریل انجین 5 ساخته میشود
به نظر میرسد که اسکوئر انیکس ممکن است سومین و آخرین قسمت از بازی Final Fantasy 7 Remake را با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 توسعه دهد. داستان سهگانه Final Fantasy 7 Remake با انتشار آخرین قسمت این مجموعه به پایان خواهد رسید. این بازی که هنوز نام آن مشخص نشده است، توسط
به نظر میرسد که اسکوئر انیکس ممکن است سومین و آخرین قسمت از بازی Final Fantasy 7 Remake را با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 توسعه دهد.
داستان سهگانه Final Fantasy 7 Remake با انتشار آخرین قسمت این مجموعه به پایان خواهد رسید. این بازی که هنوز نام آن مشخص نشده است، توسط اسکوئر انیکس و برای عرضه تا سال ۲۰۲۷ در حال توسعه است. دومین قسمت این سهگانه، Final Fantasy 7 Rebirth، به تازگی منتشر شده و تاکنون بالاترین امتیاز را در میان تمامی بازیهای متاکریتیک در سال ۲۰۲۴ کسب کرده است.
Final Fantasy 7 Rebirth با بازخورد بسیار خوبی روبهرو شده و یکی از نامزدهای جدی جایزه بهترین بازی سال است. این بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده است و به نظر میرسد که تیم توسعهدهندگان ممکن است نسخه بعدی را با استفاده از Unreal Engine 5 تولید کنند.
اهمیت این تغییر موتور گرافیکی در این است که Unreal Engine 5 ابزارهای پیشرفتهتری و قابلیتهای بیشتری را برای توسعهدهندگان فراهم میآورد که میتواند به طور چشمگیری تجربه کاربری بازی را بهبود بخشد. با این حال، تغییر موتور بازیسازی ممکن است زمان تکمیل پروژه را طولانیتر کند.
در حال حاضر، به نظر میرسد که اسکوئر انیکس توجه زیادی به قسمت نهایی این سهگانه دارد و نسبت به آن احساس تعهد میکند. نائوکی هاماگوچی، کارگردان سهگانه Final Fantasy 7 Remake، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که توسعهدهندگان بازی در حال بررسی استفاده از Unreal Engine 5 برای قسمت نهایی این مجموعه هستند.
او افزود که بسیاری از طرفداران تمایل دارند بازی در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ممکن به دستشان برسد. از این رو، اسکوئر انیکس باید تصمیم بگیرد که آیا از موتور گرافیکی جدید Unreal Engine 5 استفاده کند یا به ابزارهای قبلی Unreal Engine 4 تکیه کند.
پس از اظهارات هاماگوچی، تعدادی از طرفداران در شبکههای اجتماعی اعلام کردند که ترجیح میدهند بازی با بهترین کیفیت ممکن عرضه شود، حتی اگر این به معنای انتظار طولانیتر برای دسترسی به آن باشد.
کارگردان این بازی همچنین اشاره کرد که فرایند تولید Final Fantasy 7 Rebirth در کنار Final Fantasy 7 Remake Intergrade بیش از چهار سال طول کشیده و اگر قرار باشد به Unreal Engine 5 منتقل شوند، این مدت زمان ممکن است طولانیتر شود.
او توضیح داد که سال اول فرآیند ساخت به مدلسازی و آمادهسازی محیط توسعه برای PS5 اختصاص داشت و در این مدت روی Intergrade نیز کار میشد. این مراحل به تعیین مسیر توسعه بازی کمک کرده است.
هر دو بازی Final Fantasy 7 Remake و Final Fantasy 7 Rebirth با بازخورد بسیار خوبی از سوی طرفداران مواجه شدهاند، بنابراین انتظارات از قسمت پایانی این سهگانه بسیار بالا است. با توجه به این که این بازی قرار است داستان این سهگانه محبوب را به پایان برساند، اهمیت این موضوع که بازی استانداردهای بالایی را تأمین کند بسیار زیاد است. بنابراین، استفاده از Unreal Engine 5 به نظر منطقی میرسد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0