تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
11 بازدید
کد خبر : 6816

سریال پیش‌درآمد Pacific Rim در راه است.

سریال پیش‌درآمد Pacific Rim در راه است.

استودیو لجندری از تولید سریالی پیش‌درآمد بر اساس مجموعه فیلم‌های Pacific Rim خبر داده است که با همکاری نویسنده فیلم Arrival ساخته خواهد شد. بر اساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای مجموعه Pacific Rim گسترش خواهد یافت. به گزارش ورایتی، استودیو لجندری انترتینمنت با اریک هیزرر، نویسنده نامزد اسکار فیلم Arrival و کارمن لوییس

استودیو لجندری از تولید سریالی پیش‌درآمد بر اساس مجموعه فیلم‌های Pacific Rim خبر داده است که با همکاری نویسنده فیلم Arrival ساخته خواهد شد.

بر اساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای مجموعه Pacific Rim گسترش خواهد یافت. به گزارش ورایتی، استودیو لجندری انترتینمنت با اریک هیزرر، نویسنده نامزد اسکار فیلم Arrival و کارمن لوییس قرارداد چندجانبه‌ای برای تولید پروژه‌های جدید امضا کرده است. در چارچوب این قرارداد، سریالی پیش‌درآمد بر اساس مجموعه فیلم‌های Pacific Rim تولید خواهد شد که به بررسی منشا داستان این مجموعه می‌پردازد.

سریال پیش‌درآمد Pacific Rim در راه است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره داستان، اتفاقات و حتی شبکه پخش‌کننده سریال “Pacific Rim” در دسترس نیست. اریک هیزرر، که بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه فیلم “Arrival” شناخته می‌شود، در کارنامه‌اش آثار دیگری چون “A Nightmare on Elm Street”، “Final Destination 5″، “The Thing”، “Hours” (که علاوه بر نوشتن فیلمنامه، کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته)، “Lights Out”، “Bird Box” و “Bloodshot” را نیز دارد.

هیزرر همچنین مسئول ساخت سریال “Shadow and Bone” برای شبکه نتفلیکس بوده است. فیلم “Pacific Rim” به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو با بودجه‌ای حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ اکران شد و در نهایت ۴۱۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد، هرچند در آمریکا به سختی از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد. ادامه این فیلم، “Pacific Rim Uprising”، در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و تنها ۲۹۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت. همچنین انیمه “Pacific Rim: The Black” در دو فصل و در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش شد.

در  مجله علمی وسرگرمی نیوفان از بهترین اخبار بازی وسینما باخبر می شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.