تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
12 بازدید
کد خبر : 6869

تریلر رسمی BrickToons منتشر شد: آماده شوید برای شگفتی

تریلر رسمی BrickToons منتشر شد: آماده شوید برای شگفتی

پیکسار اولین تریلر انیمیشن “LEGO Pixar: BrickToons” را منتشر کرد و در انتهای آن تاریخ انتشار این انیمیشن اعلام شده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن سریالی تازه‌ای از دنیای پیکسار معرفی شد. پیکسار و لگو اولین تریلر انیمیشن “LEGO Pixar: BrickToons” را منتشر کرده‌اند که در آن می‌توانیم شخصیت‌های محبوب پیکسار، از

پیکسار اولین تریلر انیمیشن “LEGO Pixar: BrickToons” را منتشر کرد و در انتهای آن تاریخ انتشار این انیمیشن اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن سریالی تازه‌ای از دنیای پیکسار معرفی شد. پیکسار و لگو اولین تریلر انیمیشن “LEGO Pixar: BrickToons” را منتشر کرده‌اند که در آن می‌توانیم شخصیت‌های محبوب پیکسار، از جمله مریدا از “Brave”، دوری از “Finding Nemo”، دش از “The Incredibles” و دیگر شخصیت‌ها را مشاهده کنیم.

انیمیشن “LEGO Pixar: BrickToons” شامل ۵ قسمت تولید شده است که هرکدام به‌عنوان یک انیمیشن کوتاه شناخته می‌شوند. این پنج قسمت در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) از دیزنی پلاس پخش خواهند شد. در ادامه می‌توانید اولین پوستر این انیمیشن را نیز مشاهده کنید:

تریلر رسمی BrickToons منتشر شد: آماده شوید برای شگفتی

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن “LEGO Pixar: BrickToons”، این انیمیشن ما را دوباره به دنیای شخصیت‌های محبوب پنج انیمیشن مختلف پیکسار می‌برد تا ماجراجویی‌های جدید آن‌ها را شاهد باشیم. اطلاعاتی درباره صداپیشگان این انیمیشن در دسترس نیست، اما پنج قسمت آن شامل شخصیت‌های انیمیشن‌های “Finding Nemo”، “The Incredibles”، “Cars”، “Brave” و “Coco” خواهند بود.

آخرین اثر پیکسار، “Inside Out 2″، اخیراً اکران شده و نسخه با کیفیت آن نیز منتشر شده است. انیمیشن “Elio” در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت، و “Hoppers” در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۶ (۱۵ اسفند ۱۴۰۴) اکران خواهد شد. همچنین، انیمیشن “Toy Story 5” در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۹ خرداد ۱۴۰۵) به نمایش در خواهد آمد. علاوه بر این، انیمیشن بدون نام دیگری از پیکسار برای اکران در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۷ (۲۸ خرداد ۱۴۰۶) برنامه‌ریزی شده است.

پیکسار همچنین ساخت انیمیشن “Incredibles 3” به کارگردانی برد برد را تأیید کرده است، اما تاریخ اکران آن هنوز مشخص نیست. علاوه بر این، انیمیشن “Win or Lose” به‌عنوان اولین انیمیشن سریالی پیکسار در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۶ آذر ۱۴۰۳) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. همچنین، انیمیشن سریالی “Dream Productions” در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد و داستان آن بین انیمیشن‌های “Inside Out” و “Inside Out 2” جریان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.