تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
13 بازدید
کد خبر : 6922

Jujutsu Kaisen فصل دوم به سینما می‌آید

Jujutsu Kaisen فصل دوم به سینما می‌آید

ماپا اعلام کرد که قسمت اول فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen قرار است در سال ۲۰۲۵ به صورت سینمایی به نمایش درآید. مدتی پیش تأیید شد که فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen بر اساس آرک داستانی Culling Game در حال ساخت است. اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران این انیمه می‌توانند بخشی از

ماپا اعلام کرد که قسمت اول فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen قرار است در سال ۲۰۲۵ به صورت سینمایی به نمایش درآید.

مدتی پیش تأیید شد که فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen بر اساس آرک داستانی Culling Game در حال ساخت است. اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران این انیمه می‌توانند بخشی از فصل دوم را در سینماها تماشا کنند. استودیو ماپا اعلام کرد که بخش اول فصل دوم، که بر اساس آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death و شامل پنج قسمت است، قرار است در قالب یک فیلم سینمایی در سال ۲۰۲۵ به نمایش درآید.

در حال حاضر زمان دقیق اکران این فیلم سینمایی مشخص نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که شامل بهبودهای فنی باشد. همچنین، ماپا یک پوستر از این فیلم سینمایی که مربوط به آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death فصل دوم است، منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Jujutsu Kaisen فصل دوم به سینما می‌آید

اتفاقات آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death پیش از رویدادهای انیمه Jujutsu Kaisen 0 رخ می‌دهد و به رابطه دوستی میان گوجو ساتورو و گتو سوگورو می‌پردازد. جالب است که انیمه Jujutsu Kaisen 0 در واقع نخستین فیلم سینمایی این مجموعه بوده است. پیش‌تر، ماپا از برنامه‌ریزی برای اکران سینمایی قسمت پایانی انیمه Attack on Titan در اواخر سال ۲۰۲۴ خبر داده بود و حالا این استودیو قصد دارد تجربه مشابهی را برای انیمه محبوب خود پیاده‌سازی کند.

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen که شامل ۲۴ قسمت بود، در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پخش شد و پس از آن، انیمه Jujutsu Kaisen 0 که پیش‌درآمدی بر فصل اول بود، به نمایش درآمد. همچنین، بخش Shibuya Incident در فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen که شامل ۱۸ قسمت بود، به تازگی به پایان رسید. شوتا گوشوزونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Jujutsu Kaisen را بر عهده دارند و پیش‌بینی می‌شود که برای ساخت فصل سوم به این پروژه بازگردند.

انیمه Jujutsu Kaisen اقتباسی از مانگای هم‌نام اثر گِگه آکوتامی است که به‌تازگی تأیید کرده است که این مانگا در طول این ماه به پایان خواهد رسید. همچنین انتظار می‌رود فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen در سال ۲۰۲۵ پخش شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.