تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
8 بازدید
کد خبر : 7055

آیا جاش برولین قرار است هال جردن جدید باشد؟

آیا جاش برولین قرار است هال جردن جدید باشد؟

گفته می‌شود که جاش برولین، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار پیشنهادی برای بازی در نقش هال جوردن در سریال Lanterns دریافت کرده است. مدتی پیش، عوامل ساخت سریال «گرین لنترن» معرفی شدند و اکنون، به‌تازگی خبرهایی مبنی بر احتمال انتخاب اولین بازیگر این سریال منتشر شده است. طبق گزارش رسانه Nexus Point News، جاش برولین

گفته می‌شود که جاش برولین، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار پیشنهادی برای بازی در نقش هال جوردن در سریال Lanterns دریافت کرده است.

مدتی پیش، عوامل ساخت سریال «گرین لنترن» معرفی شدند و اکنون، به‌تازگی خبرهایی مبنی بر احتمال انتخاب اولین بازیگر این سریال منتشر شده است. طبق گزارش رسانه Nexus Point News، جاش برولین قراردادی برای ایفای نقش هال جردن در سریال «Lanterns» شبکه HBO دریافت کرده است. این خبر همچنین توسط The InSneider تایید شده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا برولین این پیشنهاد را پذیرفته یا رد کرده است.

این خبر به معنای قطعی بودن حضور برولین در سریال «Lanterns» نیست، هرچند که او پیش‌تر در فیلم «Jonah Hex»، که اقتباسی از کمیک‌های دی سی بود و با شکست تجاری مواجه شد، به ایفای نقش پرداخته بود. دیمن لیندلوف، سازنده سریال‌های موفقی چون «The Leftovers»، «Lost» و «Watchmen»، به‌عنوان یکی از سازندگان و تهیه‌کنندگان اصلی سریال «Lanterns» حضور خواهد داشت. این سریال بر اساس کمیک‌های «گرین لنترن» در حال ساخت است و کریس موندی، تهیه‌کننده و نویسنده سریال «Ozark»، به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در این پروژه فعالیت خواهد کرد.

آیا جاش برولین قرار است هال جردن جدید باشد؟

تام کینگ، نویسنده مشهور دنیای کمیک دی سی، به‌عنوان یکی از اعضای تیم خلاق سریال «Lanterns» حضور دارد. این سریال یکی از پروژه‌های متعدد دی‌سی استودیو است و جیمز گان پیش‌تر اعلام کرده بود که تمرکز آن بر روی هال جردن و جان استوارت از نیروهای Green Lantern Corps خواهد بود. در طول سریال، دیگر اعضای این گروه نیز به نمایش درخواهند آمد.

گان همچنین اشاره کرده است که داستان سریال «Lanterns» بیشتر بر روی زمین جریان دارد و از نظر سبک داستانی به سریال «True Detective» شباهت خواهد داشت، با این تفاوت که اعضای گرین لنترن در آن حضور خواهند داشت. سریال حول محور یک راز تاریک می‌چرخد که هال جردن و جان استوارت در تلاش برای کشف و حل آن خواهند بود.

جاش برولین، که به خاطر بازی در نقش تانوس در فیلم‌های «Avengers: Infinity War» و «Avengers: Endgame» شناخته شده است، در آثار دیگری مانند «The Goonies»، «Mimic»، «No Country for Old Men»، «American Gangster»، «Milk»، «True Grit»، «Men in Black 3»، «Oldboy»، «Inherent Vice»، «Sicario»، «Hail, Caesar!»، «Only the Brave»، «Deadpool 2»، «Sicario: Day of the Soldado»، و به‌تازگی در سریال «Outer Range»، و فیلم‌های «Dune» و «Dune Part 2» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

او اخیراً در فیلم «Brothers» بازی کرده و به زودی در فیلم «Weapons» به ایفای نقش خواهد پرداخت. برولین همچنین برای بازی در فیلم «Milk» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. او به تازگی در فیلم «Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery» حضور داشته که قسمت سوم آن، «Knives Out 3»، در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

نظرات خود را بادیگر کابران نیوفان به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.