سازندگان Fallout London استودیو خودشان را میسازند
گروه Team Folon، توسعهدهنده ماد Fallout London، اعلام کرده است که پس از اتمام توسعه این ماد، قصد دارند اقدام به راهاندازی یک استودیوی مستقل کنند. دین کارتر از گروه Team Folon، توسعهدهنده ماد Fallout London، در مصاحبه اخیر خود با BBC اعلام کرد که این تیم قصد دارد یک آپدیت پایدارکننده جدید برای ماد
گروه Team Folon، توسعهدهنده ماد Fallout London، اعلام کرده است که پس از اتمام توسعه این ماد، قصد دارند اقدام به راهاندازی یک استودیوی مستقل کنند.
دین کارتر از گروه Team Folon، توسعهدهنده ماد Fallout London، در مصاحبه اخیر خود با BBC اعلام کرد که این تیم قصد دارد یک آپدیت پایدارکننده جدید برای ماد Fallout 4: Game of the Year Edition عرضه کند. همچنین، محتوای اضافی به صورت یک پچ بزرگتر برای این ماد در نظر گرفته شده که احتمالاً در ادامه سال جاری به دست بازیکنان خواهد رسید. علاوه بر این، Team Folon برنامه دارد تا از یک گروه داوطلب توسعهدهندگان ماد برای Fallout به یک استودیوی مستقل و سازمانیافته تبدیل شود.
کارتر در این باره گفت: «Fallout London تا زمانی که تمامی محتوای مورد نظر ما منتشر شود، به روند توسعه خود ادامه خواهد داد. در حال حاضر، ما یک پایانبندی جدید به نام Wild Card را برای آن در نظر داریم که در یکی از آپدیتهای آینده عرضه خواهد شد.»
وی افزود: «همچنین چند آپدیت کوچک دیگر برای بهبود پایداری بازی در نظر گرفته شده است، اما در نهایت یک بهروزرسانی بزرگ ارائه خواهیم کرد که شامل تمام محتوایی خواهد بود که در نسخه اولیه به آن دست نیافتیم. پس از آن، تقریبا کار ما با Fallout London به پایان خواهد رسید.»
«البته این اتفاق به این زودیها نخواهد افتاد. احتمالاً تا پایان سال همچنان درگیر این مسائل خواهیم بود، اما به نقطهای خواهیم رسید که بتوانیم بگوییم این کار به پایان رسیده است. هرچند که ما به رایگان بودن این پروژه برای جامعه کاربران اهمیت میدهیم، ولی هزینههای ما هم باید مد نظر قرار گیرد.»
«یکی از اتفاقات فوقالعادهای که در این مدت برای ما افتاد، این بود که بسیاری از کاربران از نتیجه کار ما لذت بردند و مبالغی را برای حمایت از ما اهدا کردند. هدف ما این است که روزی بتوانیم در Team Folon یک شرکت مستقل توسعهدهنده بازی راهاندازی کنیم. این کار به ما امکان میدهد تا ایدههای خود را پرورش دهیم و بازیهای خود را بسازیم. بدین ترتیب، مستقیماً با جامعه مخاطبان کار خواهیم کرد و نیازی به پاسخگویی به نهادهای بالاتر مانند بتسدا نخواهیم داشت.»
Fallout London پس از سالها تلاش برای ساخت، در تاریخ ۲۵ جولای منتشر شد. طبق اعلام GOG، این ماد بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران دریافت شده است، که آن را به سریعترین آمار دریافت یک بازی در GOG تبدیل کرده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0