تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
11 بازدید
کد خبر : 6810

تریلر جدید Sonic X Shadow، شَدو را با قدرت‌های تازه نشان می‌دهد.

تریلر جدید Sonic X Shadow، شَدو را با قدرت‌های تازه نشان می‌دهد.

در اخبار بازی از  مجله نیوفان : به مناسبت حضور سگا در مراسم گیمزکام، سونیک برای اولین بار به طرفداران این فرصت را می‌دهد تا بازی را در غرفه اختصاصی خود تجربه کنند. امروز، با بازگشت سگا به رویداد گیمزکام ۲۰۲۴، تیم سونیک تریلر جدیدی از بازی Sonic X Shadow Generations منتشر کرد که بر

در اخبار بازی از  مجله نیوفان : به مناسبت حضور سگا در مراسم گیمزکام، سونیک برای اولین بار به طرفداران این فرصت را می‌دهد تا بازی را در غرفه اختصاصی خود تجربه کنند.

امروز، با بازگشت سگا به رویداد گیمزکام ۲۰۲۴، تیم سونیک تریلر جدیدی از بازی Sonic X Shadow Generations منتشر کرد که بر قدرت‌های جدید شخصیت شدو با نام Doom Powers تمرکز دارد. این تریلر شامل گیم‌پلی سریع و قابلیت‌های جدیدی است؛ از موج‌سواری روی آب گرفته تا پرواز از روی موانع. همچنین مراحلی مانند جزیره Chaos از بازی Sonic Frontiers و باس‌های جدیدی که طرفداران می‌توانند در پاییز امسال با عرضه بازی تجربه کنند، به نمایش گذاشته شده است.

در چارچوب حضور سگا در گیمزکام ۲۰۲۴، تیم سونیک از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور یک غرفه در سالن نمایشگاه دارد، جایی که طرفداران برای اولین‌بار می‌توانند Sonic X Shadow Generations را بازی کنند و با عروسک سونیک عکس بگیرند.

تریلر جدید Sonic X Shadow، شَدو را با قدرت‌های تازه نشان می‌دهد.بازی سونیک و شدو به‌صورت دیجیتال و فیزیکی در تاریخ ۴ آبان با قیمت پایه ۴۴.۹۹ پوند برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. طرفدارانی که نسخه دیلاکس دیجیتال را خریداری کنند، قادر خواهند بود بازی را سه روز زودتر از عرضه جهانی تجربه کنند و همچنین به محتواهای اضافی نیز دسترسی پیدا کنند. دارندگان پلی استیشن ۴ و ۵ نیز علاوه بر این موارد، انیمیشن‌های پرولوگ انحصاری به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.

تریلر جدید Sonic X Shadow، شَدو را با قدرت‌های تازه نشان می‌دهد.

برای خرید این بازی، می‌توانید از وب‌سایت رسمی آن اقدام کرده و از امروز نسخه پیش‌خرید را تهیه کنید تا یک اسکین لگاسی برای شخصیت سونیک مدرن که بر اساس ظاهر او در بازی Sonic Adventure طراحی شده، دریافت کنید. همچنین، کسانی که نسخه فیزیکی روز اول را پیش‌خرید کنند، یک دفترچه ۲۸ صفحه‌ای از جرالد رباتنیک را دریافت خواهند کرد که به شرح تجربه او در خلق شخصیت شدو و ایستگاه فضایی آرک می‌پردازد. تمامی نسخه‌های پیش‌خرید شده فیزیکی شامل یک کاور دوطرفه با طراحی هنر ژاپنی از این بازی خواهند بود.

علاوه بر این، طرفداران سونیک می‌توانند تا قبل از تاریخ ۱۱ آبان در خبرنامه آنلاین سونیک عضو شوند تا اسکین «لگاسی سونیک جم» برای شخصیت کلاسیک سونیک را دریافت کنند که از ظاهر اولین نسخه سه‌بعدی این شخصیت الهام گرفته شده است. این اسکین به صورت رایگان برای همه بازیکنان Sonic X Shadow Generations در دسترس خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.