تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
17 بازدید
کد خبر : 6595

اشتیاق برای Assassin’s Creed Shadows فروکش نمی‌کند

اشتیاق برای Assassin’s Creed Shadows فروکش نمی‌کند

با وجود اختلاف نظرها، Assassin’s Creed Shadows همچنان یکی از بازی‌های پرانتظار امسال به شمار می‌رود. با وجود جنجال‌های پیرامون بازی Assassin’s Creed Shadows، طرفداران همچنان برای انتشار آن هیجان‌زده‌اند. در توییت اخیر The Game Awards از مردم پرسیده شد که کدام بازی را در سال ۲۰۲۴ بیشتر انتظار دارند و Assassin’s Creed Shadows و

با وجود اختلاف نظرها، Assassin’s Creed Shadows همچنان یکی از بازی‌های پرانتظار امسال به شمار می‌رود.

با وجود جنجال‌های پیرامون بازی Assassin’s Creed Shadows، طرفداران همچنان برای انتشار آن هیجان‌زده‌اند. در توییت اخیر The Game Awards از مردم پرسیده شد که کدام بازی را در سال ۲۰۲۴ بیشتر انتظار دارند و Assassin’s Creed Shadows و Black Myth: Wukong جزو اولین انتخاب‌ها بودند.

این بازی همچنین پیش‌فروش بسیار موفقی را تجربه کرده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که Assassin’s Creed Shadows در مناطق مختلف، از جمله ژاپن، به صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن ۵ راه یافته و عملکرد بسیار خوبی داشته است. این نشان می‌دهد که جنجال‌های رسانه‌های اجتماعی معمولاً تأثیری منفی بر فروش بازی‌های محبوب ندارند، مشابه آنچه برای Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۳ رخ داد.

اشتیاق برای Assassin's Creed Shadows فروکش نمی‌کنددر واکنش به توییت مذکور، بسیاری از کاربران ابراز کردند که منتظر عرضه Assassin’s Creed Shadows در سال جاری هستند. نظرات آن‌ها با دریافت تعداد زیادی لایک نشان داد که دیگران نیز با این نظر هم‌نظر هستند. هیجان پیرامون Assassin’s Creed Shadows تا حد زیادی به دلیل وقوع داستان در ژاپن فئودالی است. طرفداران به شدت منتظر این پس‌زمینه هستند و دو قهرمان بازی، گیم‌پلی متنوعی را ارائه می‌دهند که می‌تواند برای بسیاری از بازیکنان جذاب باشد.

بحث و جدل‌های پیرامون Assassin’s Creed Shadows به‌ویژه به نمایش یاسوکه، یکی از شخصیت‌های اصلی بازی، مربوط می‌شود. یاسوکه یک سامورایی آفریقایی در دوران ژاپن فئودالی بود و نسخه یوبیسافت از او باعث سردرگمی خاصی، به‌ویژه در میان طرفداران ژاپنی، شده است. برخی منتقدان معتقدند که روایت یوبیسافت از نظر تاریخی دقت کافی ندارد. علاوه بر این، مشخص شده است که داستان یاسوکه به‌طور کامل توسط توماس لاکلی، نویسنده کتاب «داستان واقعی یاسوکه» که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، خلق شده است.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.