تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
15 بازدید
کد خبر : 6789

اسرار شخصیت‌های جدید مورتال کمبت ۱ فاش شد!

اسرار شخصیت‌های جدید مورتال کمبت ۱ فاش شد!

استودیو ندررلم اطلاعات جدیدی درباره داستان شخصیت‌های نوب سایبات، سکتور و سایرکس از بسته الحاقی Khaos Reigns  بازی  Mortal Kombat 1  منتشر کرد. بسته الحاقی  Khaos Reigns برای بازی  Mortal Kombat 1  که ماه آینده منتشر می‌شود، کمپین داستانی جدیدی را به ارمغان خواهد آورد. در این کمپین، شخصیت‌های قدیمی و محبوب سری مانند سایرکس،

استودیو ندررلم اطلاعات جدیدی درباره داستان شخصیت‌های نوب سایبات، سکتور و سایرکس از بسته الحاقی Khaos Reigns  بازی  Mortal Kombat 1  منتشر کرد.

بسته الحاقی  Khaos Reigns برای بازی  Mortal Kombat 1  که ماه آینده منتشر می‌شود، کمپین داستانی جدیدی را به ارمغان خواهد آورد. در این کمپین، شخصیت‌های قدیمی و محبوب سری مانند سایرکس، سکتور و نوب سایبات حضور خواهند داشت. اما داستان این دی‌ال‌سی در جهانی متفاوت از مولتی‌ورس مورتال کامبت روایت می‌شود و به همین دلیل با شخصیت‌هایی جدید و متفاوت از گذشته روبرو خواهیم شد.

استودیو ندررلم اکنون جزئیات تازه‌ای درباره این شخصیت‌ها و پیشینه آن‌ها در وب‌سایت رسمی  Mortal Kombat 1  به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که در تریلر اخیر بسته الحاقی  Khaos Reigns  مشاهده کردیم، سایرکس یک زن جنگجوی جوان از قبیله لین کوئی است که به دنیای مورتال کامبت ۱ وارد می‌شود. او توسط سکتور تربیت شده و با مهارت‌های فوق‌العاده‌ای در مبارزه و استفاده از تجهیزات جنگی به خدمت آمده است.

با این حال، تمایل سایرکس به دنبال کردن مسیری متفاوت از اهداف سکتور باعث بروز تنش‌هایی در قبیله لین کوئی می‌شود. در عین حال، سکتور به‌عنوان Master Armorer قبیله لین کوئی در جهان Mortal Kombat 1  شناخته می‌شود. او تحت تأثیر فرهنگ سختگیرانه لین کوئی تربیت شده و به مانند والدینش به یک جنگجوی زره‌پوش و رهبر تبدیل شده است.

پدر سکتور پیشتر مقام Master Armorer قبیله را در اختیار داشت تا اینکه پسرش تحت تأثیر مهارت‌های شگفت‌انگیز او قرار گرفت و با شاگردی و کسب مهارت‌های بیشتر توانست جایگاه پدر را در قبیله به‌دست آورد. در داستان  Khaos Reigns ، سکتور به‌عنوان وفادارترین خدمتکار ساب زیرو در عرصه حضور پیدا کرده و تحولات بزرگی برای قبیله لین کوئی به ارمغان خواهد آورد.

اسرار شخصیت‌های جدید مورتال کمبت ۱ فاش شد!یکی دیگر از شخصیت‌های بسیار محبوب در داستان Khaos Reigns نوب سایبات است. این مبارز به عنوان روح بی‌هان، که زمانی استاد بزرگ و بی‌رحم قبیله لین کوئی بود، به بازی اضافه خواهد شد. نوب سایبات در ابتدا توسط هاویک، خدایی از جهان دیگر، کشته شده بود و سپس روح او دزدیده شد تا برای خلق نوب سایبات مورد استفاده قرار گیرد. نوب در داستان آینده، شعله‌های آتش هرج‌و‌مرج جهان خلق‌شده توسط لو کنگ را بیشتر خواهد افروخت و تا زمانی که تمامی منابع قدرت را نابود نکند، آرام نخواهد گرفت.

استودیو ندررلم تأیید کرده است که بسته الحاقی Khaos Reigns علاوه بر اضافه کردن سه شخصیت قدیمی سری، شامل مهمانان جدیدی نیز خواهد بود. این مهمانان شامل ترمیناتور T-1000 از فیلم Terminator 2: Judgment Day، گوست‌فیس از سری Scream و کانن بربر با صداپیشگی آرنولد شوارتزنگر خواهند بود.

این بسته الحاقی برای عرضه در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است.

ما را در نیوفان همراهی کنید ونظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.