تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
10 بازدید
کد خبر : 6884

تایید تاریخ پخش Dan Da Dan با انتشار تریلر جدید

تایید تاریخ پخش Dan Da Dan با انتشار تریلر جدید

کرانچی‌رول و نتفلیکس با انتشار تریلر جدید، تاریخ شروع پخش انیمه “Dan Da Dan” را تأیید و اعلام کردند. ساخت انیمه‌ای بر اساس مانگا “Dandadan” در آذر گذشته تأیید شد و حالا، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از این انیمه مورد انتظار منتشر شده است. نتفلیکس و کرانچی‌رول اعلام کردند که پخش

کرانچی‌رول و نتفلیکس با انتشار تریلر جدید، تاریخ شروع پخش انیمه “Dan Da Dan” را تأیید و اعلام کردند.

ساخت انیمه‌ای بر اساس مانگا “Dandadan” در آذر گذشته تأیید شد و حالا، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از این انیمه مورد انتظار منتشر شده است. نتفلیکس و کرانچی‌رول اعلام کردند که پخش انیمه “Dan Da Dan” از تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. همچنین، سه قسمت اول این انیمه قرار است ماه آینده به‌صورت ویژه در سینماها اکران شوند. علاوه بر این، تریلر جدیدی از “Dan Da Dan” منتشر شده که شامل تصاویر بسیاری از وقایع این انیمه است.

تایید تاریخ پخش Dan Da Dan با انتشار تریلر جدیدهمچنین مشخص شد که آهنگ “Otonoke” اثر Creepy Nuts به‌عنوان آهنگ تم افتتاحیه و “Taidada” اثر Zutomayo به‌عنوان آهنگ تم اختتامیه انیمه انتخاب شده‌اند. صداپیشگان این انیمه شامل شیون واکایاما در نقش مومو آیاسه، ناتسوکی هانائه در نقش کن اوکارون تاکاکورا، مایومی تاناکا در نقش توربو-گرنی و کازویا ناکای در نقش سرپیون فضایی هستند. کارگردانی این انیمه بر عهده فوگا یاماشیرو و نوشتن فیلمنامه به عهده هیروشی سکو است.

مانگا “Dandadan” داستان مومو آیاسه، دختری دبیرستانی که به ارواح اعتقاد دارد اما به فضایی‌ها باور ندارد، را دنبال می‌کند. در مقابل، اکارون، همکلاسی او، به وجود فضایی‌ها اعتقاد دارد اما به ارواح اعتقادی ندارد. برای تعیین اینکه کدام‌یک از آن‌ها درست می‌گوید، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا یکدیگر را به چالش دعوت کنند و با رفتن به مکان‌های ماوراءالطبیعه، به جستجوی حقیقت بپردازند. این آغاز داستان است.

مانگا “Dandadan” توسط یوکینوبو تاتسو خلق شده و اولین جلد آن در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. تاکنون ۱۱ جلد از این مانگا چاپ شده و داستان آن همچنان ادامه دارد. استودیو Science Saru، که اخیراً انیمه “Scott Pilgrim Takes Off” را تولید کرده، وظیفه ساخت انیمه “Dan Da Dan” را بر عهده دارد و این دومین همکاری آن‌ها با نتفلیکس است. با وجود فاش شدن اطلاعات اخیر، این نشت بزرگ تأثیری بر برنامه پخش انیمه نداشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.