تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
22 بازدید
کد خبر : 6697

Take-Two درباره آینده‌ی کال آف دیوتی در گیم پس تصمیم گرفت

Take-Two درباره آینده‌ی کال آف دیوتی در گیم پس تصمیم گرفت

استراس زلنیک، مدیرعامل شرکت Take-Two، در مصاحبه‌ای جدید با وبسایت GamesIndustry.biz به بررسی تأثیر حضور بازی‌های Call of Duty در سرویس گیم‌پس و تأثیر آن بر بازی‌های این شرکت پرداخت. استراس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک تو اینتراکتیو، در مورد عرضه بازی‌های پرچمداری مانند سری Call of Duty از روز نخست انتشار در سرویس اشتراکی گیم‌پس

استراس زلنیک، مدیرعامل شرکت Take-Two، در مصاحبه‌ای جدید با وبسایت GamesIndustry.biz به بررسی تأثیر حضور بازی‌های Call of Duty در سرویس گیم‌پس و تأثیر آن بر بازی‌های این شرکت پرداخت.

استراس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک تو اینتراکتیو، در مورد عرضه بازی‌های پرچمداری مانند سری Call of Duty از روز نخست انتشار در سرویس اشتراکی گیم‌پس گفت که این اقدام می‌تواند حداقل برای مدتی خاص، کاربران را به خرید اشتراک این سرویس ترغیب کند. او درباره سرویس‌های اشتراکی و تلاش مایکروسافت برای اضافه کردن بازی‌های محبوبی مانند Call of Duty  به این سرویس اظهار داشت: «این مسائل تأثیری بر تصمیمات ما ندارند، چرا که تصمیمات ما بر اساس منطق و تحلیل‌های دقیق اتخاذ می‌شوند.»

مایکروسافت و اکتیویژن تأیید کردند که بازی Call of Duty: Black Ops 6 از استودیو تری‌آرک از همان روز نخست انتشار به گیم‌پس اضافه خواهد شد. این تغییر بزرگ ممکن است منجر به افزایش قیمت اشتراک سرویس مایکروسافت شود. اضافه شدنCall of Duty ۲۰۲۴ به گیم‌پس به این معناست که مشترکان می‌توانند تنها با پرداخت ۱۱ دلار، که قیمت فعلی اشتراک است، این بازی را تجربه کنند.

او برای دفاع از سیستم فکری شرکت Take-Two اظهار می‌کند: «به نظر من، این سیستم اشتراکی بیشتر برای بازی‌های قدیمی و منتشر شده مناسب است. این مدل به کاربران اجازه می‌دهد به مجموعه‌ای گسترده از بازی‌ها دسترسی پیدا کنند و در عین حال، شرکت‌های سازنده می‌توانند از بازی‌های قدیمی خود کسب درآمد کنند. اما برای بازی‌های سطح اول، این مدل درآمدزایی مناسب نخواهد بود، زیرا تولیدکنندگان معمولاً سال‌ها وقت و هزینه صرف توسعه این بازی‌ها می‌کنند.»

Take-Two درباره آینده‌ی کال آف دیوتی در گیم پس تصمیم گرفتزلنیک در واکنش به تعدیل نیروهای اخیر در شرکت Take-Two توضیح داد. این شرکت در ماه مه امسال اعلام کرد که قصد دارد بخش توسعه بازی‌های مستقل تحت عنوان Private Division را منحل یا به شرکت دیگری واگذار کند. زلنیک با توضیح درباره این تصمیم، بیان کرد: «ما دامنه فعالیت‌های خود را محدودتر کردیم تا بتوانیم بیشتر بر روی بازی‌هایی که شانس موفقیت بالاتری دارند، تمرکز کنیم.» او سیاست‌های Take-Two را در سه حوزه اصلی خلاصه کرد: «افزایش خلاقیت، نوآوری بیشتر و کارایی بالاتر.»

در پاسخ به این پرسش که آیا در آینده بازی‌های این شرکت به سرویس گیم‌پس منتقل خواهند شد، زلنیک گفت: «ما پیش از این بازی‌های کاتالوگ (قدیمی) خود را در این سرویس‌ها منتشر کرده‌ایم و گاهی اوقات حتی بازی‌های رده‌بالای خود را نیز از این طریق در دسترس قرار داده‌ایم. با این حال، هنوز این بستر را بیشتر برای بازی‌های کاتالوگ مناسب می‌دانیم تا بازی‌های سطح اول. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»

Take-Two درباره آینده‌ی کال آف دیوتی در گیم پس تصمیم گرفتاو افزود: «Take-Two حدود ۱۶۵ میلیون دلار از هزینه‌های خود را کاهش داده است» و اکنون در وضعیت «کاملاً مناسبی» با توجه به شرایط فعلی بازار قرار دارد. زلنیک همچنین دیروز درباره احتمال همکاری بین فیفا و 2K برای توسعه یک بازی فوتبال اختصاصی اظهارنظر کرد. در گزارش مالی اخیر، Take-Two Interactive تأیید کرد که زمان عرضه بازی *GTA 6* بدون تغییر باقی خواهد ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.