تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
4 بازدید
کد خبر : 7198

فیلم Watch Dogs آماده اکران می‌شود

فیلم Watch Dogs آماده اکران می‌شود

مراحل فیلمبرداری فیلم لایو اکشن و اقتباسی Watch Dogs با بازی سوفی وایلد و تام بلیث به کارگردانی متیو توری به پایان رسید. به نظر می‌رسد که روند ساخت فیلم Watch Dogs سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد پیش رفته و خبرها حاکی از آن است که فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. این پیشرفت قابل

مراحل فیلمبرداری فیلم لایو اکشن و اقتباسی Watch Dogs با بازی سوفی وایلد و تام بلیث به کارگردانی متیو توری به پایان رسید.

به نظر می‌رسد که روند ساخت فیلم Watch Dogs سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد پیش رفته و خبرها حاکی از آن است که فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. این پیشرفت قابل توجه با توجه به وضعیت مجموعه بازی‌های این فرنچایز، قابل توجه است. یوبیسافت و استودیوی New Regency در ماه مارس امسال اعلام کردند که ساخت پروژه اقتباسی و لایو اکشن Watch Dogs آغاز شده و فیلمبرداری این پروژه سینمایی از ماه جولای شروع شده است.

بر اساس گزارش وبسایت Gamingbolt، یوبیسافت از طریق توییتر تأیید کرده است که فیلمبرداری پروژه Watch Dogs پس از حدود دو ماه به پایان رسیده است. سوفی وایلد، بازیگر فیلم Talk to Me، و تام بلیث، بازیگر فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes، همچنین فیلم Benediction و سریال Billy the Kid، در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

داستان این فیلم در دنیای بازی‌های Watch Dogs جریان دارد، دنیایی که تاکنون توسط بیش از ۵۰ میلیون گیمر تجربه شده است.

فیلم Watch Dogs آماده اکران می‌شودمتیو توری، کارگردان فرانسوی و مشهور برای فیلم  Hostile ، مسئولیت کارگردانی فیلم  Watch Dogs  را بر عهده دارد و کریستی لبلانک، نویسنده فیلم  Oxygen، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است. اطلاعات زیادی درباره داستان فیلم  Watch Dogs  منتشر نشده است، اما اولین قسمت این بازی در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و داستان ایدن را دنبال می‌کرد که به دنبال انتقام مرگ خانواده‌اش بود. سپس، بازی  Watch Dogs 2  در سال ۲۰۱۶ عرضه شد که با تغییر در لحن و شخصیت اصلی همراه بود.

بازیWatch Dogs: Legion  در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و بسته الحاقی  Bloodline  نیز در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، اما آینده این مجموعه محبوب هنوز مشخص نیست. پس از عملکرد ضعیف  Watch Dogs: Legion  در بازار، گزارش‌های مختلفی به انتشار رسید که مدعی بودند این مجموعه به پایان رسیده است.

نظرات خود را درباره این موضوع با نیوفان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.