تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
46 بازدید
کد خبر : 5686

یاکوزا: آینده‌ی این سری با موتور Dragon Engine

یاکوزا: آینده‌ی این سری با موتور Dragon Engine

کارگردان فنی مجموعه Like a Dragon، یوتاکا ایتا، به تازگی در یک مصاحبه با یک نشریه ژاپنی اعلام کرده است که ادامه دادن به این سری با استفاده از موتور بازیسازی معروف خود، یعنی موتور دراگون، اساسی است. اما او تأکید کرده است که کارکنان باید اطلاعاتی در مورد گزینه‌های جایگزین نیز داشته باشند. ایتا

کارگردان فنی مجموعه Like a Dragon، یوتاکا ایتا، به تازگی در یک مصاحبه با یک نشریه ژاپنی اعلام کرده است که ادامه دادن به این سری با استفاده از موتور بازیسازی معروف خود، یعنی موتور دراگون، اساسی است. اما او تأکید کرده است که کارکنان باید اطلاعاتی در مورد گزینه‌های جایگزین نیز داشته باشند.

ایتا توضیح داده که در استودیو Ryu Ga Gotoku برای ساخت Like a Dragon: Ishin از موتور Unreal Engine به جای دراگون انجین استفاده کرده‌اند و به دلیل این تغییر، توانستند نقاط ضعف موتور خود را که در ساختارهای محیطی نورپردازی آن وجود داشت، شناسایی کنند. به عنوان مثال، ایتا به نکته‌ای مهم اشاره کرد که در Like a Dragon: Ishin با استفاده از Unreal Engine، می‌توانستند نورپردازی را بهبود بخشند و از امکانات پیشرفته‌تری برای نمایش روشنایی در محیط‌های روزانه استفاده کنند.

در مورد Like a Dragon: Infinite Wealth که با استفاده از موتور دراگون توسعه یافته بود، ایتا افزود که پس از درخواست برای ترکیب جلوه‌هایی که در Like a Dragon: Ishin به آن‌ها دست یافته بودند، ویژگی‌های نورپردازی جدیدی را به موتور دراگون اضافه کردند تا به بهبود و بهینه‌سازی آن بپردازند.

یاکوزا: آینده‌ی این سری با موتور Dragon Engine

ایتا اظهار کرده است که در حال حاضر، سری Like a Dragon با استفاده از موتور دراگون ادامه خواهد یافت، اما آموزش به افراد جدید نیز در جهت ساخت بازی‌ها با استفاده از موتورهای دیگر مانند Unreal Engine و Unity انجام می‌شود. این اقدام به شناسایی نقاط قوت و ضعف موتورهای مختلف و بهبود موتور دراگون کمک می‌کند.

ایتا با بیان این مطلب تأکید می‌کند که تغییرات در صنعت بازی‌سازی باید توسط استودیوها پذیرفته شود. او بیان می‌کند که در آینده ممکن است یک موتور بازی‌سازی جامع به بازار عرضه شود و در نتیجه استودیوهای بازی‌سازی به آن متمایل شوند. به همین دلیل، آموزش به کارکنان جدید در استودیو از استفاده از موتورهای مختلف صورت می‌گیرد تا در صورت نیاز، به سرعت واکنش نشان دهند و به تغییرات صنعت پاسخ دهند.

هرچند که ایتا این امکان را از دست دادن سری Like a Dragon به موتورهای دیگر انکار می‌کند، اما تأکید می‌کند که همچنان به توسعه موتور دراگون ادامه خواهند داد. او به اهمیت این موتور برای سری Like a Dragon اشاره می‌کند و بیان می‌کند که از آنجایی که موتور دراگون بهینه‌سازی‌های مورد نیاز را برای این سری ارائه می‌دهد، استفاده از آن برای توسعه‌ی سری بسیار مفید است.

در پایان، ایتا تأکید می‌کند که همیشه باید به دنبال بهبود و پیشرفت بوده و اینکه استودیو به تنهایی بهترین راهکار را دارد، ممکن است کمک‌کننده نباشد. به عبارت دیگر، او به فکر کردن به عنوان یک برنامه‌نویس باید همیشه فراتر از حداکثر توانایی‌های خود باشد و به دنبال راه‌حل‌های بهتر برای مسائل باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.