تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
17 بازدید
کد خبر : 6259

Dying Light 2: علل و عوامل ضرر 25 میلیون دلاری

Dying Light 2: علل و عوامل ضرر 25 میلیون دلاری

آمارهای تازه نشان می‌دهند که بازی Dying Light 2 به استودیو سازنده زیانی بالغ بر ۲۵ میلیون دلار وارد کرده است. استودیوی تک‌لند یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های زامبی‌محور تاریخ را توسعه می‌دهد و کار آن‌ها روی سری Dying Light بسیار تحسین‌برانگیز است. حتی پس از گذشت سال‌ها، این استودیو همچنان به انتشار به‌روزرسانی‌ها و محتوای

آمارهای تازه نشان می‌دهند که بازی Dying Light 2 به استودیو سازنده زیانی بالغ بر ۲۵ میلیون دلار وارد کرده است.

استودیوی تک‌لند یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های زامبی‌محور تاریخ را توسعه می‌دهد و کار آن‌ها روی سری Dying Light بسیار تحسین‌برانگیز است. حتی پس از گذشت سال‌ها، این استودیو همچنان به انتشار به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید برای آخرین بازی این مجموعه ادامه می‌دهد و از بخش لایو سرویس آن پشتیبانی می‌کند.

در حالی که بسیاری از ویژگی‌های محبوب طرفداران اخیراً به Dying Light 2 اضافه شده و کاربران را بسیار هیجان‌زده کرده است، اما با وجود این تلاش‌ها، استودیوی تک‌لند در سال گذشته با زیانی معادل ۲۵ میلیون دلار مواجه شده است.

Dying Light 2 با شکست فاصله زیادی دارد. این بازی تاکنون پنج میلیون نسخه فروخته و نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرده است. همچنین تعداد زیادی از مخاطبان تا به امروز از تجربه آن لذت برده‌اند؛ اما به‌نظر می‌رسد که استودیوی تک‌لند از تمرکز بر بخش لایو سرویس بازی ناامید شده است.

به‌دلیل هزینه‌های بالای تولید محتوا، تک‌لند میلیون‌ها دلار ضرر کرده و درآمد آن در سال مالی گذشته پنج برابر کاهش یافته است. این استودیو سال گذشته توسط شرکت چینی تنسنت خریداری شد؛ بنابراین چنین ضرری ممکن است مشکل بزرگی برای آن‌ها ایجاد نکند.

چندی پیش، خریدهای درون‌برنامه‌ای Dying Light 2 باعث نارضایتی کاربران شدند. شاید این موضوع نقش کوچکی در ضرر مالی مذکور داشته باشد. تک‌لند همچنین در حال کار روی یک آی‌پی جدید است؛ بنابراین احتمال دارد که پشتیبانی از Dying Light 2 در سال آینده متوقف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.