تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
22 بازدید
کد خبر : 6326

موانا به دنیای واقعی می‌آید! فیلمبرداری لایو اکشن با بازی دواین جانسون آغاز شد

موانا به دنیای واقعی می‌آید! فیلمبرداری لایو اکشن با بازی دواین جانسون آغاز شد

شروع فیلمسازی Moana به زودی با حضور دواین جانسون برای شرکت دیزنی آغاز خواهد شد. Moana دیزنی به زودی با شروع فیلمبرداری انیمیشن Moana در قالب لایو اکشن، جدیدترین پروژه‌ی خود را آغاز خواهد کرد. تاکنون لایو اکشن‌هایی مانند علاالدین، شیر شاه و کتاب جنگل، با دریافت بازخورد مثبت از گیشه، توانسته‌اند موفقیت‌های چشمگیری را

شروع فیلمسازی Moana به زودی با حضور دواین جانسون برای شرکت دیزنی آغاز خواهد شد.

Moana

دیزنی به زودی با شروع فیلمبرداری انیمیشن Moana در قالب لایو اکشن، جدیدترین پروژه‌ی خود را آغاز خواهد کرد. تاکنون لایو اکشن‌هایی مانند علاالدین، شیر شاه و کتاب جنگل، با دریافت بازخورد مثبت از گیشه، توانسته‌اند موفقیت‌های چشمگیری را کسب کنند. با توجه به عملکرد موفق انیمیشن Moana با بودجه زیر ۲۰۰ میلیون دلار که فروش ۶۸۷ میلیون دلاری را به دست آورد، انتظار می‌رود که نسخه لایو اکشن آن نیز در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۴ به نمایش درآید.

دواین جانسون، معروف به راک، در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که دیزنی خانواده Moana را برای نسخه لایو اکشن پیدا کرده است و شروع تولید این پروژه را در ماه اوت اعلام کرده است. او امیدوار است که با این فیلم جذاب، اساطیر، موسیقی، رقص و سنت‌های فرهنگ غنی پولینزی را به اشتراک بگذارد و همگان را در سراسر جهان به خود جذب کند.

موانا به دنیای واقعی می‌آید! فیلمبرداری لایو اکشن با بازی دواین جانسون آغاز شد

با توجه به آغاز فیلم‌برداری این پروژه از ماه آینده، می‌توان نتیجه گرفت که فیلمنامه آن نیز در مراحل پایانی قرار دارد. در فیلم Moana، بازیگرانی همچون کاترین لاگایا به نقش موانا، دواین جانسون به نقش مائووی، فرانکی آدامز به نقش سینا (مادر موانا)، جان تووی به نقش رئیس تووی (پدر موانا) و رنا اوون به نقش مادربزرگ حضور دارند و نقش‌های خود را بازی می‌کنند.

اگرچه لایو اکشن Moana به زودی وارد فاز تولید می‌شود، اما این تنها یکی از اقتباس‌های لایو اکشنی از آثار دیزنی نیست. فیلم Mufasa: The Lion King در تاریخ ۳۰ آذر به اکران خواهد رسید، فیلم سفید برفی در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۴ به‌روی پرده می‌رود و در مورد اکران سینمایی یا پخش از طریق دیزنی پلاس فیلم Lilo & Stitch هنوز تصمیمی گرفته نشده است. همچنین، فیلم‌های لایو اکشن هرکول، بامبی و رابین هود در دست تولید قرار دارند.

فیلم Moana برنامه‌ریزی شده است تا در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۶ (۱۹ تیر ۱۴۰۵) به اکران برسد. همچنین، انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از جرد بوش و دانا میلر توسط توماس کیل، کارگردان فیلم Hamilton، انجام می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.