تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
24 بازدید
کد خبر : 6416

Double Dragon: تجربه جدیدی از یک بازی کلاسیک!

Double Dragon: تجربه جدیدی از یک بازی کلاسیک!

استودیو Arc System Works در حال توسعه بازی سه‌بعدی جدیدی از سری بیت‌ام‌آپ Double Dragon است. بر اساس جدیدترین مقاله منتشر شده در نشریه ژاپنی فامیتسو، استودیو Arc System Works قصد دارد مجموعه اکشن و مبارزه‌ای Double Dragon را با توسعه یک بازی سه‌بعدی جدید احیا کند. با توجه به تجربه این استودیو در ساخت

استودیو Arc System Works در حال توسعه بازی سه‌بعدی جدیدی از سری بیت‌ام‌آپ Double Dragon است.

بر اساس جدیدترین مقاله منتشر شده در نشریه ژاپنی فامیتسو، استودیو Arc System Works قصد دارد مجموعه اکشن و مبارزه‌ای Double Dragon را با توسعه یک بازی سه‌بعدی جدید احیا کند. با توجه به تجربه این استودیو در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای، بازی جدید Double Dragon تجربه‌ای وفادار به سبک اکشن نسخه‌های قدیمی را ارائه می‌دهد و در عین حال از ویژگی‌های مدرن مانند طراحی مجدد مدل‌های شخصیت‌ها به صورت سه‌بعدی برخوردار خواهد بود.

استودیو Arc System Works که سازنده بازی‌های مبارزه‌ای محبوبی مانند Guilty Gear Strive، Dragon Ball FighterZ و Granblue Fantasy Versus است، باعث شده تا هواداران برای احیای سری Double Dragon هیجان‌زده شوند. به گفته فامیتسو، بازی جدید قرار است در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس عرضه شود.

Double Dragon: تجربه جدیدی از یک بازی کلاسیک!

بازی Double Dragon اصلی یک اثر موفق در ژانر مبارزه‌ای آرکید بود که نقش مهمی در محبوبیت سبک بیت-ام-آپ در دهه ۱۹۸۰ ایفا کرد. استودیو Arc System Works در سال ۲۰۱۵ حقوق این سری را خریداری کرد و کمی بعد با همکاری تعدادی از توسعه‌دهندگان اصلی، از جمله کیشیموتو یوشیهیسا، بازی Double Dragon 4 را توسعه داد. با این حال، این بازی با شکست کامل مواجه شد و امتیاز متاکریتیک آن بر روی پلی استیشن 4 به ۴۹ رسید. اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم تیم سازنده چه برنامه‌ای برای احیای سری Double Dragon دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.