تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
23 بازدید
کد خبر : 6519

ماجراجویی وحشتناک جدیدی از سازندگان Stranger Things!

ماجراجویی وحشتناک جدیدی از سازندگان Stranger Things!

برادران دافر، که سازندگان مشهور سریال Stranger Things هستند، دوباره با نتفلیکس همکاری می‌کنند تا یک سریال ترسناک جدید را تولید و تهیه کنند. به طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، برادران دافر، سازندگان مشهور سریال Stranger Things، برای نتفلیکس سریال جدیدی با عنوان Something Very Bad Is Going To Happen را تولید و تهیه

برادران دافر، که سازندگان مشهور سریال Stranger Things هستند، دوباره با نتفلیکس همکاری می‌کنند تا یک سریال ترسناک جدید را تولید و تهیه کنند.

به طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، برادران دافر، سازندگان مشهور سریال Stranger Things، برای نتفلیکس سریال جدیدی با عنوان Something Very Bad Is Going To Happen را تولید و تهیه خواهند کردند. این سریال ترسناک جدید در حال تهیه است و هیلی زد بوستون، که پیش از این در ساخت سریال‌های Brand New Cherry Flavor و Cabinet of Curiosities با نتفلیکس همکاری داشته، به عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

ماجراجویی وحشتناک جدیدی از سازندگان Stranger Things!

برادران دافر همچنین زیر نام Upside Down Pictures به همراه هیلاری لیویت به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Something Very Bad Is Going To Happen شرکت دارند. به گفته نتفلیکس، این سریال یک سریال ترسناک با اتمسفر متمایز است که اتفاقات آن در یک مراسم عروسی رخ می‌دهد و عروس و داماد در هفته‌ای که به عروسی منتهی می‌شود، با وقایع ناگوار و غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شوند.

در حال حاضر، برادران دافر در حال تکمیل سریال Stranger Things 5 هستند و پس از آن به پروژه جدید خود می‌پردازند. آن‌ها همچنین به عنوان تهیه‌کننده سریال The Boroughs برای نتفلیکس فعالیت دارند که این سریال توسط جفری ادیس و ویل متیوز، سازندگان سریال The Dark Crystal: Age of Resistance، ساخته می‌شود و پاییز امسال به تولید آن خواهند پرداخت. پروژه‌های دیگری که Upside Down Pictures برای نتفلیکس در دست ساخت دارد، شامل سریال Death Note و سریال The Talisman هستند.

هواداران سریال Stranger Things هم اکنون منتظر اسپین‌آف این مجموعه می‌مانند، اگرچه اطلاعات دقیقی از آن هنوز منتشر نشده است. این سریال بر اساس داستانی از برادران دافر ساخته خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که شخص دیگری به عنوان کارگردان آن مشغول به کار خواهد شد. همچنین، یک انیمیشن سریالی نیز بر اساس این سریال در حال توسعه است. انتظار می‌رود که سریال Stranger Things 5 در سال ۲۰۲۵ به نمایش در نتفلیکس برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.