تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
23 بازدید
کد خبر : 6538

بادشکن: رقیبی جذاب برای توکیو ریونجرز در دنیای انیمه

بادشکن: رقیبی جذاب برای توکیو ریونجرز در دنیای انیمه

انیمه‌ی “بادشکن” (Wind Breaker) یک سریال اکشن و ماجراجویی جدید است که برخی آن را به عنوان یک رقیب برای انیمه‌ی “انتقام‌جویان توکیو” (Tokyo Revengers) می‌شناسند. مانگای “بادشکن” (Wind Breaker) از اوایل سال ۲۰۲۱ شروع به انتشار کرد؛ این مانگا با ژانر ماجراجویی، هنرهای رزمی و یانکی، در سبک شونن به ادامه فعالیت خود پرداخته

انیمه‌ی “بادشکن” (Wind Breaker) یک سریال اکشن و ماجراجویی جدید است که برخی آن را به عنوان یک رقیب برای انیمه‌ی “انتقام‌جویان توکیو” (Tokyo Revengers) می‌شناسند.

مانگای “بادشکن” (Wind Breaker) از اوایل سال ۲۰۲۱ شروع به انتشار کرد؛ این مانگا با ژانر ماجراجویی، هنرهای رزمی و یانکی، در سبک شونن به ادامه فعالیت خود پرداخته و تا به امروز ۱۷ ولوم از آن منتشر شده است، در حالی که ولوم ۱۸ نیز در حال آماده‌سازی است. این سری مانگا به اندازه‌ای محبوب شد که شرکت CloverWorks در اوایل سال ۲۰۲۳ تصمیم به تولید انیمه‌ی تلویزیونی براساس آن گرفت؛ مانگای “بادشکن” در مراسم AnimeJapan سال ۲۰۲۲ با کسب رتبه ۹ در فهرستی از نظر مردم که مورد علاقه‌شان برای انیمه‌سازی قرار می‌گرفت، حضور یافت.

انیمه‌ی سریالی “بادشکن” با تازه‌ترین فصل خود تازه‌ترین روزهای پخشش را به اتمام رسانده، با این حال با استقبال بسیاری روبرو بوده و تمدید برای فصل دوم آن قطعی شده است. برنامه‌ریزی شده است که فصل دوم این انیمه در سال ۲۰۲۵ پخش شود. خلاصه‌ای از داستان این سریال به این شرح است: «به دبیرستان فورین خوش آمدید؛ مؤسسه‌ای بدنام به خاطر دانش‌آموزان خشن و جنگجو که هر درگیری را با نمایش قدرت حل می‌کنند. حتی برخی از این دانش‌آموزان گروهی به نام بوفورین تشکیل دادند که از شهر محافظت می‌کند. هاروکا ساکورا، دانش‌آموز سال اولی که از خارج از شهر نقل مکان کرده است، فقط به یک چیز علاقه دارد: مبارزه برای رسیدن به قله.»

بادشکن: رقیبی جذاب برای توکیو ریونجرز در دنیای انیمه

این انیمه سریالی با ژانر اکشن و ماجراجویی به خاطر استایل طراحی و صحنه‌های مبارزه‌ای که دارد، به طور چشمگیری مورد استقبال قرار گرفته است. برخی افراد این انیمه را با سریال Tokyo Revengers مقایسه می‌کنند. اگرچه این انیمه جدید هنوز مانند Tokyo Revengers به شهرت و محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا نکرده است، اما اکنون امتیاز بالای 4.9 از 5 از طرف 46 هزار کاربر را در سایت Crunchyroll کسب کرده است. این امتیاز آن را به عنوان یکی از جذاب‌ترین سریال‌های کرانچی رول در نیمه اول سال 2024 معرفی می‌کند، با این حال هنوز به نیروهای بزرگ شونن مانند One Piece و Jujutsu Kaisen نمی‌رسد.

در مورد شخصیت اصلی، ساکورا، مهم نیست که او کجا می‌رود؛ او همیشه به خاطر ظاهرش تحقیر می‌شود. دارای یک چشم خاکستری تیره و یک چشم کهربایی است و موهایش نیز نیمه سیاه و نیمه سفید است، بدون استفاده از لنزهای رنگی. هر کسی که او را مسخره کند، به زودی از اشتباه خود آگاه می‌شود زیرا او واقعاً یک مبارز قوی و با استعداد است. ساکورا به شهری نقل مکان می‌کند که خلافکاران از پایین‌ترین افراد هستند و قصد دارد از قدرت خود برای رهبری گروه استفاده کند.

او اغلب ادعا می‌کند که به کسی نیاز ندارد، اما همچنین دارای یک جنبه انسانی است که نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد – تمایل به کمک به دیگران. زمانی که یک کارمند به نام تاچیبانا توسط خلافکاران مورد هجوم قرار می‌گیرد، ساکورا به کمک او می‌رود و او را نجات می‌دهد. تاچیبانا از او قدردانی می‌کند و این باعث می‌شود که ساکورا برخوردهای دیگران را بازنگری کند. اما زمانی که او از کافه خارج می‌شود، متوجه می‌شود که خلافکاران قبلی با دوستانش دوباره آمده‌اند، و این بار او با وجود موانع، به دنبال حفظ اعتماد به نفس خود است.

بادشکن: رقیبی جذاب برای توکیو ریونجرز در دنیای انیمه

ساکورا برای مدتی به تنهایی با آن‌ها مبارزه می‌کند و نشان می‌دهد که چقدر مبارز قوی و ماهری است که می‌تواند این دشمنان گردن‌کلفت را شکست دهد؛ اما همه چیز تغییر می‌کند زمانی که تاچیبانا ربوده می‌شود. در تلاش برای نجات تاچیبانا، مچ پایش زخمی می‌شود و قدرت مبارزه‌اش کاهش می‌یابد. اما ناگهان، ۴ عضو از گروه فورین ظاهر می‌شوند تا او را در این مبارزه حمایت کنند و تعادلی جدید برقرار کنند. پس از این مبارزه، آشکار می‌شود که دو سال پیش، گروه فورین به عنوان “ضعیف‌ترین” شناخته می‌شدند، اما اکنون با عنوان بوفورین به عنوان محافظان شهر شناخته می‌شوند.

ساکورا تصمیم می‌گیرد رهبر این گروه و مؤسسه شود تا ثابت کند که دیگر ضعیف نیست و آن کودکی که قبلا مورد تحقیر بوده، دیگر وجود ندارد. در این مسیر، او می‌آموزد که به مردم اعتماد کند و به دیگران تکیه بزند، اگرچه خود اصلا علاقه‌ای به این کار ندارد، زیرا می‌ترسد دیوار دفاعی خود را بشکند. اما با گذشت زمان، تجاربش باعث می‌شود که از این لجبازی‌ها دست بکشد، به ویژه پس از نبرد با شیشیتورن، یک گروه خلافکار دیگر که در سمت مخالف شهر حکمرانی می‌کند.

سریال های مشابه سریال بادشکن

بادشکن: رقیبی جذاب برای توکیو ریونجرز در دنیای انیمه

سریال انتقام جویان توکیو

صداپیشگان: گریفین پواتو، دارن اوهار و آدام مک‌آرتور

سال پخش: ۲۰۲۱ تاکنون

خلاصه داستان: تاکمیچی هاناگاکی یک فریلنسر است که به عمق ناامیدی در زندگی خود رسیده است. او متوجه می‌شود که تنها دوست دختر دوران راهنمایی‌اش، هیناتا تاچیبانا، توسط گروه بی‌رحم توکیو مانجی کشته شده است. یک روز پس از شنیدن خبر مرگ او، روی سکوی ایستگاه ایستاده و توسط جمعیتی به روی ریل هل داده می‌شود. او چشمانش را می‌بندد و فکر می‌کند در شرف مرگ است؛ اما وقتی چشمانش را باز می‌کند، به‌طور عجیبی به ۱۲ سال گذشته بازگشته است. حالا که به گذشته برگشته، تصمیم می‌گیرد بهترین روزهای زندگی‌اش را تجربه کند و از زندگی‌اش انتقام بگیرد.

بادشکن: رقیبی جذاب برای توکیو ریونجرز در دنیای انیمه

سریال باکی

صداپیشگان: تورو فورویا، کرک تورنتون و تروی بیکر

سال پخش: ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰

خلاصه داستان :مربوط به قهرمانی به نام باکی هانما است، که به شدت تمرین می‌کند تا بتواند از پدرش، یوجیرو هانما، که قوی‌ترین مبارز جهان است، پیشی بگیرد. پنج زندانی خشن و وحشی که محکوم به اعدام شده‌اند، تصمیم می‌گیرند تا با باکی روبرو شوند و از قدرت و مهارت بی‌بدیلشان استفاده کنند تا او را شکست دهند. باکی در برابر این چالش قرار می‌گیرد و برای مقابله با آن‌ها، مبارزان دیگری مانند کائورو هانایاما، گوکی شیبوکاوا، رتسو کایوه و دوپو اوروچی نیز به او ملحق می‌شوند. این تیم آماده‌ی یک رویارویی حماسی با محکومان اعدام می‌شود، که تمامی زیرزمینی‌های هنرهای رزمی درگیر آن می‌شوند.

بادشکن: رقیبی جذاب برای توکیو ریونجرز در دنیای انیمه

سریال کنگان آشورا

صداپیشگان: تاتسوهیسا سوزوکی، جوجی ناکاتا و تتسو اینادا

سال پخش: ۲۰۱۹ تاکنون

خلاصه داستان : کازوئو یاماشیتا، یک مرد پنجاه و شش ساله معمولی، ناگهان توسط رئیس شرکتش به عنوان مدیر یک گلادیاتور استخدام می‌شود. او متوجه می‌شود که این گلادیاتورها به نام «مسابقه کنگان» شرکت می‌کنند تا از منافع شرکتی و نمایندگی‌های آن در نبردهایی محافظت کنند. کازوئو یاماشیتا مسئولیت مدیریت جنگنده‌ای مرموز به نام اوهما توکیتا را بر عهده می‌گیرد. هر دو از این موقعیت استفاده می‌کنند تا به امید کسب مقام رئیس سازمان کنگان، به «مسابقه کنگان زتسومی» بپیوندند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.