تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
9 بازدید
کد خبر : 6861

فیل اسپنسر دلیل عرضه ایندیانا جونز روی PS5 را فاش کرد

فیل اسپنسر دلیل عرضه ایندیانا جونز روی PS5 را فاش کرد

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه اخیر خود به معرفی بازی جدید ایندیانا جونز برای کنسول PS5 و سیاست‌های ایکس باکس در این زمینه پرداخت. فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در گزارش زنده‌ای از مراسم گیمزکام 2024، توضیح داد که تصمیم به عرضه بازی Indiana Jones and the Great Circle برای کنسول

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه اخیر خود به معرفی بازی جدید ایندیانا جونز برای کنسول PS5 و سیاست‌های ایکس باکس در این زمینه پرداخت.

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در گزارش زنده‌ای از مراسم گیمزکام 2024، توضیح داد که تصمیم به عرضه بازی Indiana Jones and the Great Circle برای کنسول PS5 به دنبال موفقیت بازی‌های انحصاری ایکس باکس در پلتفرم‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ گرفته شده است. او با اشاره به عرضه بازی‌هایی نظیر Hi-Fi Rush، Pentiment، Sea of Thieves و Grounded بر روی PS5 و نینتندو سوییچ، گفت:

«در مورد اعلام عرضه بازی‌ها برای پلی استیشن، باید بگویم که سال گذشته ما چهار بازی را در پلتفرم‌های مختلف منتشر کردیم، از جمله دو بازی برای نینتندو سوییچ و هر چهار بازی روی PS5. هدف از این اقدام بررسی نتایج و موفقیت این تصمیمات بود. همان‌طور که در نمایشگاه هم اشاره کردم، تجربیات ما نشان می‌دهد که در آینده بیشتر به این روند ادامه خواهیم داد.»

اسپنسر همچنین تأکید کرد که موفقیت این چهار بازی در پلتفرم‌های دیگر نشان‌دهنده قدرت و پیشرفت بیشتر فرنچایزهای ایکس باکس است.

فیل اسپنسر دلیل عرضه ایندیانا جونز روی PS5 را فاش کرد«این نکته در مورد سیاست‌های مایکروسافت کاملاً صحیح است که سطح انتظارات و اهداف ما برای نتایج مورد نظر بسیار بالا است. به دلیل حمایت گسترده‌ای که از طرف شرکت داریم، تمرکز ما بر این است که بازی‌های خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم و از رشد مداوم پلتفرم‌های کنسول، پی‌سی و کلاود اطمینان حاصل کنیم. به نظرم این استراتژی برای ما سودمند خواهد بود.»

بازی Indiana Jones and the Great Circle در جریان رویداد گیمزکام برای پلی استیشن 5 معرفی شد. این بازی در تاریخ ۹ دسامبر (۱۹ آذر) برای ایکس باکس و پی‌سی عرضه خواهد شد، در حالی که کاربران PS5 باید تا بهار ۲۰۲۵ صبر کنند. این بازی همچنین بخشی از برنامه‌های ایکس باکس برای نمایش در تاریخ ۲۳ اوت (۲ شهریور) در گیمزکام است، بنابراین احتمالاً شاهد نمایش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی خواهیم بود.

لطفاً نظرات خود را در این باره با نیوفان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.