تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
12 بازدید
کد خبر : 6929

رویاهای ساخت Crash Bandicoot 5 نقش بر آب شد.

رویاهای ساخت Crash Bandicoot 5 نقش بر آب شد.

بر اساس شایعات منتشر شده، ساخت بازی Crash Bandicoot 5 در استودیوی Toys For Bob به دلیل تمرکز بر توسعه بازی‌های لایو سرویس متوقف شده است. بر اساس گزارش لیام رابرتسون، تاریخ‌دان صنعت ویدیو گیم، بازی Crash Bandicoot 5 در مراحل اولیه ساخت بود تا اینکه اکتیویژن تصمیم به لغو آن گرفت. به نظر می‌رسد

بر اساس شایعات منتشر شده، ساخت بازی Crash Bandicoot 5 در استودیوی Toys For Bob به دلیل تمرکز بر توسعه بازی‌های لایو سرویس متوقف شده است.

بر اساس گزارش لیام رابرتسون، تاریخ‌دان صنعت ویدیو گیم، بازی Crash Bandicoot 5 در مراحل اولیه ساخت بود تا اینکه اکتیویژن تصمیم به لغو آن گرفت. به نظر می‌رسد این تصمیم به دلایل مختلفی اتخاذ شده است، از جمله فروش کمتر از حد انتظار Crash Bandicoot 4: It’s About Time و کاهش بودجه برای بازی‌های تک‌نفره به نفع بازی‌های چندنفره‌ی لایو سرویس.

این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که پیش‌تر شایعاتی درباره لغو پروژه‌های دنباله دیگر، از جمله بازی جدید Tony Hawk’s Pro Skater، نیز به گوش رسیده بود. طبق این گزارش، پس از تکمیل کار استودیوی Toys For Bob بر روی سه‌گانه Spyro Reignited و قبل از آغاز پروژه جدیدی از مجموعه Crash، ایده‌هایی برای یک بازی چندنفره از Crash نیز مطرح شد که در نهایت به تولید Crash Bandicoot 4: It’s About Time منجر شد.

یکی از این ایده‌ها شامل ایجاد یک تیم مشترک از شخصیت‌های اسپایرو و کرش در یک بازی واحد بود که در آن، یک تهدید بین‌بعدی به وجود می‌آید. در این طرح، اسپایرو و کرش به عنوان دو کاراکتر قابل بازی معرفی شده بودند. با گذشت سه دهه، Crash Bandicoot همچنان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های پلتفرمینگ است و آخرین نسخه آن چهار سال پیش منتشر شد، و طرفداران همچنان منتظر نسخه پنجم این سری هستند.

رویاهای ساخت Crash Bandicoot 5 نقش بر آب شد.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy اوایل این ماه به سرویس گیم پس اضافه شد، اما پس از آن، یکی از کارمندان استودیوی Toys For Bob اعلام کرد که Crash Bandicoot 5 به زودی منتشر نخواهد شد و توسعه این پروژه به‌طور کامل لغو شده است. مجموعه Crash Bandicoot به‌خاطر رویکرد منحصر به‌فردش در ژانر پلتفرمینگ همیشه مورد توجه بوده و از معدود آثار این سبک است که امتحان خود را پس داده است.

به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها شاهد عرضه بازی جدیدی از سری Crash Bandicoot باشیم. گزارش‌ها نشان می‌دهند که استودیوی Toys For Bob در حال حاضر بر روی سری Spyro تمرکز دارد. پس از ادغام اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت، این استودیو به یک واحد مستقل تبدیل شده، اما مایکروسافت به‌عنوان ناشر بازی بعدی آن‌ها خواهد بود.

در پایان، نظرات خود را در این باره با نیوفان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.