تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
10 بازدید
کد خبر : 7020

ریدیک ۴: وین دیزل دوباره به دنیای تاریک بازمی‌گردد

ریدیک ۴: وین دیزل دوباره به دنیای تاریک بازمی‌گردد

وین دیزل با انتشار تصاویری از پشت صحنه، آغاز مراحل فیلم‌برداری فیلم Riddick: Furya را اعلام کرد. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شد که فیلم‌برداری Riddick: Furya (ریدیک: فیوریا) آغاز شده است. وین دیزل با انتشار تصاویر جدید از پشت صحنه، شروع تولید این دنباله را خبر داد. یکی از تصاویر وین دیزل

وین دیزل با انتشار تصاویری از پشت صحنه، آغاز مراحل فیلم‌برداری فیلم Riddick: Furya را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شد که فیلم‌برداری Riddick: Furya (ریدیک: فیوریا) آغاز شده است. وین دیزل با انتشار تصاویر جدید از پشت صحنه، شروع تولید این دنباله را خبر داد. یکی از تصاویر وین دیزل را با لباس ویژه‌اش در بیابان نشان می‌دهد، در حالی که تصویر دیگر یکی از وسایل نقلیه فیلم ریدیک ۴ را به نمایش می‌گذارد.

ریدیک، مجرم خطرناک و فراری که تحت تعقیب تمام شکارچیان کهکشان قرار دارد، در این فیلم به زادگاهش بازمی‌گردد؛ جایی که به‌سختی آن را به یاد می‌آورد و نگران ویرانی آن است. در این سیاره، ریدیک با فیورین‌های دیگری روبرو می‌شود که برای بقا در برابر هیولای جدیدی می‌جنگند و برخی از آن‌ها شباهت‌های زیادی به خود ریدیک دارند. دیوید تویی، کارگردان هر سه قسمت قبلی ریدیک، نویسندگی و کارگردانی ریدیک: فیوریا را بر عهده دارد و فیلم‌برداری در کشورهای آلمان، اسپانیا و انگلستان انجام خواهد شد.

ریدیک ۴: وین دیزل دوباره به دنیای تاریک بازمی‌گردد

ریدیک ۴: وین دیزل دوباره به دنیای تاریک بازمی‌گردد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.