تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
11 بازدید
کد خبر : 7060

نسخه دسترسی زودهنگام بازی Memoriapolis در دسترس قرار گرفت

نسخه دسترسی زودهنگام بازی Memoriapolis در دسترس قرار گرفت

استودیوی سازنده «Memoriapolis» با انتشار یک تریلر اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام بازی اکنون بر روی پلتفرم استیم در دسترس است. نسخه دسترسی زودهنگام بازی «Memoriapolis» اکنون در دسترس است و می‌توانید آن را از فروشگاه استیم تهیه کنید. طبق توضیحات بازی، «Memoriapolis شما را به چالش می‌کشد تا شهری بسازید که ۲۵۰۰ سال

استودیوی سازنده «Memoriapolis» با انتشار یک تریلر اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام بازی اکنون بر روی پلتفرم استیم در دسترس است.

نسخه دسترسی زودهنگام بازی «Memoriapolis» اکنون در دسترس است و می‌توانید آن را از فروشگاه استیم تهیه کنید. طبق توضیحات بازی، «Memoriapolis شما را به چالش می‌کشد تا شهری بسازید که ۲۵۰۰ سال تاریخ، از دوران باستان تا عصر روشنگری را در بر گیرد. انتخاب فرهنگ خود، مدیریت منابع، مواجهه با رویدادهای تاریخی و تأثیرگذاری بر تاریخ از جمله ویژگی‌های این بازی است.» همچنین استودیوی توسعه‌دهنده، ویژگی‌های کلیدی بازی را به شرح زیر معرفی کرده است:

  • پیشرفت تاریخی پویا: در دوره‌های تاریخی متمایز حرکت کنید و انتخاب‌های مهمی انجام دهید که بر توسعه و چیدمان شهر تأثیر می‌گذارند.
  • مدیریت ساختمان و برنامه‌ریزی استراتژیک شهری: بر هنر تداخل با دوره‌های تاریخی مسلط شوید. ساختمان‌ها را حفظ یا تخریب کرده و مرکز شهر را به‌طور استراتژیک تعیین کنید.
  • بهینه‌سازی منابع: منابع را به‌طور موثر جمع‌آوری، تبدیل و تجارت کنید تا به رشد و شکوفایی شهر کمک کنند.
  • جمعیت و سیاست: نیازهای شهروندان را برآورده و تعادل سیاسی را حفظ کنید. همچنین باید احکامی برای شکل دادن به آینده شهر صادر شود. بی‌توجهی به خواسته‌های مردم می‌تواند به پایان حکومت و بازی شما منجر شود.
  • تأثیر جهانی: بناهای نمادین بسازید و دامنه جهانی شهر را گسترش دهید تا جایگاه خود را در تاریخ مستحکم کنید. علاوه‌بر این با چالش‌های خارجی روبه‌رو شوید که می‌توانند بر شهر تأثیر بگذارند.

ژان باپتیست، مدیرعامل شرکت 5PM Studio، درباره بازی می‌گوید: «هدف ما این بود که بازی‌ای خلق کنیم که نه‌تنها تفکر استراتژیک بازیکنان را به چالش بکشد، بلکه تجربه هیجان‌انگیز ساخت یک تمدن از صفر را نیز فراهم کند. بازی «Memoriapolis» ترکیب منحصر‌به‌فردی از ساخت شهر و شبیه‌سازی تاریخی را ارائه می‌دهد و بازیکنان را به اتخاذ تصمیمات تأثیرگذار دعوت می‌کند که آینده کلان‌شهرشان را شکل خواهد داد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.