توسعه بخش چندنفره The Last of Us سالها به طول انجامید.
در گزارش جدید خود، جیسون شرایر ادعا کرد که پروژه چندنفره The Last of Us توسط تیمی بزرگ به مدت زمان طولانی در حال توسعه بوده است. حدود هشت ماه پیش، استودیو ناتی داگ اعلام کرد که پروژه چندنفره بازی The Last of Us 2 با عنوان Factions 2 لغو شده است. این استودیو دلیل
در گزارش جدید خود، جیسون شرایر ادعا کرد که پروژه چندنفره The Last of Us توسط تیمی بزرگ به مدت زمان طولانی در حال توسعه بوده است.
حدود هشت ماه پیش، استودیو ناتی داگ اعلام کرد که پروژه چندنفره بازی The Last of Us 2 با عنوان Factions 2 لغو شده است. این استودیو دلیل لغو پروژه را نیاز آن به پشتیبانی طولانیمدت دانست که میتوانست بر توسعه بازیهای داستانی و تکنفره تاثیر بگذارد. با اینکه در آن زمان جزئیات بیشتری درباره لغو این پروژه منتشر نشد، به نظر میرسد این پروژه به مدت طولانی و با حضور تعداد زیادی از توسعهدهندگان در حال تولید بوده و لغو آن پیامدهایی مانند اخراجهایی در شرکت سونی داشته است.
این اطلاعات بخشی از جدیدترین گزارش جیسون شرایر، خبرنگار برجسته صنعت بازی، در پادکست Friends Per Second بود. شرایر در این پادکست درباره اخراجها و تغییرات ساختاری اخیر در بانجی صحبت کرد و توضیح داد که در حال حاضر توسعه بازیهای سرویسمحور زنده هزینههای زیادی برای توسعهدهندگان به همراه دارد. او همچنین به پروژه چندنفره The Last of Us اشاره کرد و گفت که این بازی حدود چهار سال در حال تولید بوده و تیم توسعهدهنده آن شامل صدها کارمند بوده است.
جیسون شرایر در اینباره افزود: «پروژه Factions 2 ناتی داگ تقریباً چهار سال با تیمی متشکل از صدها توسعهدهنده در حال تولید بود. این پروژه که به دلیل هزینههای بالا در نهایت لغو شد، تأثیرات قابل توجهی داشت و منجر به اخراجهایی در شرکت سونی شد.»
هرچند شرایر به جریمهها یا اخراج برخی مسئولان در سونی پس از لغو این بازی چندنفره اشاره کرد، اما سونی در آن زمان در مورد این موضوع اظهار نظری نکرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0