تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
13 بازدید
کد خبر : 6988

فصل دوم Arcane: کیتلین برای انتقام برمی‌خیزد!

فصل دوم Arcane: کیتلین برای انتقام برمی‌خیزد!

شبکه نتفلیکس اخیراً پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن Arcane منتشر کرده است که در آن شخصیت کیتلین به نمایش درآمده است. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن آرکین منتشر کرده است. این پوستر جدید تمرکز خود را بر روی شخصیت کیتلین قرار داده و در کنار او،

شبکه نتفلیکس اخیراً پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن Arcane منتشر کرده است که در آن شخصیت کیتلین به نمایش درآمده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن آرکین منتشر کرده است. این پوستر جدید تمرکز خود را بر روی شخصیت کیتلین قرار داده و در کنار او، پوستر دیگری از شخصیت جینکس دیده می‌شود که هدف اصلی فصل دوم و پایانی این انیمیشن است. برای مشاهده این پوستر، ادامه مطلب را دنبال کنید:

فصل دوم Arcane: کیتلین برای انتقام برمی‌خیزد!فصل دوم انیمیشن Arcane در نوامبر ۲۰۲۴ (آبان یا آذر ۱۴۰۳) از نتفلیکس پخش خواهد شد، ولی تاریخ دقیق‌تری هنوز اعلام نشده است. در این فصل، هیلی استاینفلد نقش Vi، الا پورنل نقش جینکس، کیتی لیانگ نقش کیتلین، رید شنون نقش اکو، الن توماس نقش آمبسا، و کوین آلخاندرو نقش جیس تالیس را صداپیشگی خواهند کرد. همچنین، رایت گیمز وعده داده که در آینده اقتباس‌های بیشتری از دنیای بازی League of Legends تولید خواهد کرد.

فصل اول Arcane با ۹ قسمت از نتفلیکس پخش شد. استودیو انیمیشن‌سازی Fortiche در پاریس، که در همکاری با رایت گیمز مسئول تولید این انیمیشن بوده است، احتمالا ساخت فصل دوم را نیز به عهده خواهد داشت. اش برانون، که پیش از این دستیار کارگردان درToy Story 2 و کارگردان Surf’s Up و Rock Dog بوده، کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد. همچنین، کریستین لینکه و الکس یی مسئول ساخت سریال و نوشتن فیلمنامه Arcane هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.