تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
28 بازدید
کد خبر : 5943

جاستین بیبر در غم و اندوه: دلیل اشک‌های این ستاره چه بود؟

جاستین بیبر در غم و اندوه: دلیل اشک‌های این ستاره چه بود؟

از رسیدن به شهرت در دوران نوجوانی تا موفقیت‌های اخیرش در صنعت موسیقی و رشد فردی، میلیون‌ها نفر مسیر زندگی جاستین بیبر را از آغاز فعالیت‌هایش تا به امروز با دقت پیگیری کرده‌اند. اما تنها قطعات موسیقی رکوردشکن و کنسرت‌های پرمخاطب او نیستند که طرفدارانش را به خود جلب کرده‌اند؛ بلکه میل او به اشتراک‌گذاری

از رسیدن به شهرت در دوران نوجوانی تا موفقیت‌های اخیرش در صنعت موسیقی و رشد فردی، میلیون‌ها نفر مسیر زندگی جاستین بیبر را از آغاز فعالیت‌هایش تا به امروز با دقت پیگیری کرده‌اند. اما تنها قطعات موسیقی رکوردشکن و کنسرت‌های پرمخاطب او نیستند که طرفدارانش را به خود جلب کرده‌اند؛ بلکه میل او به اشتراک‌گذاری مشکلات و آسیب‌پذیری‌های خود، به ویژه از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز نقش بسزایی در این موضوع ایفا کرده است.

جاستین بیبر در غم و اندوه: دلیل اشک‌های این ستاره چه بود؟

بیبر در سال ۲۰۲۳ با تصمیم خود برای پایان دادن پیش از موعد به تور کنسرت‌هایش به منظور اولویت دادن به سلامتی خود خبرساز شد. دلیل این تصمیم ابتلا به سندرم راسمی هانت بود، که یک مشکل ایجاد شده توسط ویروس آبله مرغان است.

علیرغم ناراحتی‌ها از لغو تور کنسرت‌هایش، بیبر تصمیم گرفت درباره وضعیت سلامتی خود با طرفدارانش شفاف باشد. او ویدئویی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد او دچار فلج موقت شده بود، که یکی از عوارض این سندرم است. این صراحت بیبر نه تنها درک و دقیق‌تری از چالش‌های او فراهم کرد، بلکه ارتباط او با طرفدارانش را نیز عمیق‌تر ساخت.

جاستین بیبر در غم و اندوه: دلیل اشک‌های این ستاره چه بود؟

هفته گذشته، بیبر یک بار دیگر از شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی به طرفدارانش استفاده کرد. این خواننده ۳۰ ساله، چند عکس در اینستاگرامش منتشر کرد که لحظات مختلفی از زندگی اش را نشان می‌دادند، از جمله لحظاتی از حضورش بر روی صحنه کنسرت و چند عکس آماتوری. با این حال، دو عکس آخر این مجموعه واکنش طرفدارانش را به همراه داشت. این عکس‌ها دو سلفی بودند که بیبر را با چهره‌ای غمگین و در حال ریختن اشک نشان می‌دادند.

سیل حمایتی که از طرفداران بیبر آغاز شد، فوری و دلگرم‌کننده بود. آن‌ها در بخش کامنت، نگرانی، همدردی و حمایت خود را ابراز کردند. برخی به بیبر اطمینان دادند که حمایت بی‌قاعدگی از او را ادامه خواهند داد، در حالی که برخی دیگر برای او دعا کردند و آرامش برایش طلبیدند. حتی هیلی بیبر، شریک زندگی بیبر، در یکی از کامنت‌ها نوشت: “گریه زیبا”.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.