تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
18 بازدید
کد خبر : 6179

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

دریم ورکس یک استودیوی انیمیشن‌سازی قابل‌احترام است، اما نسبت به پیکسار یا ایلومینیشن، آثار کمتری دارد که موفقیت بیشتری کسب کرده باشند؛ در واقع، هیچ‌کدام از انیمیشن‌های آن در سه‌ دهه‌ی اخیر از مرز فروش ۱ میلیارد دلار عبور نکرده‌اند و هیچ‌کدام از محصولات‌شان در یک دهه‌ی اخیر بالای ۶۵۰ میلیون دلار نفروخته نشده است.

دریم ورکس یک استودیوی انیمیشن‌سازی قابل‌احترام است، اما نسبت به پیکسار یا ایلومینیشن، آثار کمتری دارد که موفقیت بیشتری کسب کرده باشند؛ در واقع، هیچ‌کدام از انیمیشن‌های آن در سه‌ دهه‌ی اخیر از مرز فروش ۱ میلیارد دلار عبور نکرده‌اند و هیچ‌کدام از محصولات‌شان در یک دهه‌ی اخیر بالای ۶۵۰ میلیون دلار نفروخته نشده است. اما وقتی به انیمیشن‌های کم‌فروش دریم‌ورکس نگاه می‌کنیم، شرایط به مراتب بدتر است و برخی از آثار خاطره‌انگیز و پرسروصدای آن‌ها حتی نتوانسته‌اند بودجه‌ی اولیه‌ی خود را جبران کنند.

وقتی استیون اسپلیبرگ، دیوید گفن و جفری کاتزنبرگ استودیوی دریم ورکس را تأسیس کردند، هدف اصلی‌شان این بود که دیزنی را در گیشه به چالش بکشند. این استودیو مجموعه‌های مشهوری همچون “شرک”، “پاندای کونگ‌فوکار” و “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم” را در کارنامه دارد اما واقعیت این است که به جز چند مورد نادر، آن‌ها هرگز نتوانسته‌اند دیزنی را -از جنبه‌ی تجاری- به چالش بکشند، کافی است به این فهرست از انیمیشن‌های کم‌فروش دریم ورکس نگاه بیندازید.

  • برآب‌رفته (Flushed Away)

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

میزان فروش فیلم “برآب‌رفته” در سال ۲۰۰۶، به مبلغ ۱۷۸.۳ میلیون دلار رسید. این فیلم به کارگردانی دیوید باورز اکران شد و از صداپیشگان آن می‌توان به هیو جکمن، کیت وینسلت، ایان مک‌کلن، ژان رنو، اندی سرکیس، شین ریچی، کتی برک و میریام مارگولیس اشاره کرد. امتیاز کاربران IMDb به این فیلم ۶.۶ از ۱۰ و امتیاز راتن تومیتوز آن ۶۵ از ۱۰۰ بود.

“برآب‌رفته” نتیجه‌ی همکاری بین استودیوی دریم ورکس و استودیوی آردمن بود، که پیش از آن فقط به ساخت انیمیشن‌های استاپ‌موشن می‌پرداختند. داستان فیلم درباره‌ی موش خانگی نازپرورده‌ای به نام رُدی است که در یک آپارتمان بزرگ زندگی می‌کند و در شبی که صاحبان خانه برای تعطیلات بیرون هستند، ماجراهایی پیش می‌آید.

ردی، موش خانگی، تصمیم می‌گیرد که در آپارتمان بماند و فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ را تماشا کند. او برای خلاص شدن از موش فاضلابی به نام سید، به دروغ به او می‌گوید که توالت خانه در حقیقت جکوزی است، اما این دروغ باعث می‌شود که ردی به توالت بیفتد و توسط سید داخل آن قفل شود.

پس از این اتفاق، ردی خود را در شهر رَتروپولیس پیدا می‌کند و پس از پرس و جو، به او می‌گویند که باید به سراغ ریتا برود، کسی که منطقه را به خوبی می‌شناسد و صاحب یک قایق است. اما ماجراهای بیشتری برای ردی پیش می‌آید.

“برآب‌رفته” تا جایی که ممکن است، از نقدهای مثبتی برخوردار بود، اما با توجه به فروش کمتری که داشت، به توقیفی در گیشه نرسید. با بودجه‌ی ۱۴۹ میلیون دلاری، فیلم تنها ۶۴.۴ میلیون دلار در گیشه‌ی آمریکای شمالی فروش داشت و از کشورهای دیگر هم ۱۱۳.۶ میلیون دلار به‌دست آورد. این موضوع باعث شد که حتی بودجه‌ی اولیه‌اش را هم جبران نکند و ضرری ۱۰۹ میلیون دلاری برای دریم ورکس به همراه داشته باشد. این شرایط باعث شد تا همکاری با استودیوی آردمن را قطع کنند.

  • مورچه‌ای به نام زی (Antz)

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

فیلم “مورچه‌ای به نام زی” در سال ۱۹۹۸ اکران شد و میزان فروش آن به مبلغ ۱۷۱.۸ میلیون دلار رسید. این فیلم توسط اریک دارنل و تیم جانسون کارگردانی شده بود و از صداپیشگان آن می‌توان به وودی آلن، شارون استون، جین هکمن، سیلوستر استالونه، جنیفر لوپز، کریستوفر واکن و آن بنکرافت اشاره کرد. امتیاز کاربران IMDb به این فیلم ۶.۵ از ۱۰ و امتیاز راتن تومیتوز آن ۵۲ از ۱۰۰ بود.

این فیلم اولین محصول استودیوی دریم ورکس بود که در همان سالی اکران شد که استودیوی پیکسار نیز انیمیشنی با محوریت حشرات را منتشر می‌کرد. داستان فیلم درباره‌ی مورچه‌ای به نام زی است که از زندگی کاری و یکنواخت در کلونی مورچه‌ها خسته شده و آرزوی تجربه دنیای بزرگتری را دارد. او با دختر ملکه مورچه‌ها آشنا می‌شود و عاشق هم می‌شوند، اما این عشق به دلایلی ممنوع است. در همین حال، ژنرال مانتی، مورچه‌ای جاه‌طلب، قصد دارد کلونی مورچه‌ها را تصاحب کند.

“مورچه‌ای به نام زی” از انیمیشن‌های کم‌فروش استودیو دریم ورکس بوده و در مقایسه با “زندگی یک حشره” از پیکسار، کمتر به چشم می‌خورد. با وجود تفاوت در اعلام بودجه فیلم، این انیمیشن با یک شروع متوسط ۱۷ میلیون دلاری و افت ۱۴ درصدی در هفته‌ی دوم، همچنان موفق به حفظ جایگاه اول در گیشه بود. با درآمد ۹۰ میلیون دلار از آمریکای شمالی و ۸۱ میلیون دلار از کشورهای دیگر، فروش کلی این فیلم به ۱۷۱.۸ میلیون دلار رسید.

  • بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی (The Boss Baby: Family Business)

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

فیلم “بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی” در سال ۲۰۲۱ اکران شد و میزان فروش آن به مبلغ ۱۴۶.۸ میلیون دلار رسید. این فیلم توسط تام مک‌گراث کارگردانی شده بود و از صداپیشگان آن می‌توان به الک بالدوین، جیمز مارسدن، ایمی سداریس، آریانا گرینبلت، اوا لونگوریا، جیمی کیمل، لیسا کودرو و جف گلدبلوم اشاره کرد. امتیاز کاربران IMDb به این فیلم ۵.۹ از ۱۰ و امتیاز راتن تومیتوز آن ۸۹ از ۱۰۰ بود.

“بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی” دنباله‌ای بر “بچه رئیس” از استودیوی دریم ورکس بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود و موفقیت بزرگی را کسب کرده بود. اما قسمت دوم این فیلم کمتر به چشم می‌خورد و از جمله انیمیشن‌های کم‌فروش استودیو شد. دلایل اصلی شکست این دنباله شامل بودجه‌ی کمتر، کیفیت پایین‌تر نسخه، و عرضه‌ی همزمان در سرویس استریم پیکاک بود. ماجراها چندین سال پس از قسمت اصلی رخ می‌دهد و داستان برادران تمپلتون را روایت می‌کند که زندگی متفاوتی را آغاز کرده‌اند. تد به یک رئیس موفق تبدیل شده و تیم هم ازدواج کرده است اما زندگی آن‌ها زمانی که دخترشان، تینا، عضو “کودک شرکت” می‌شود، تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

فیلم “بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی” با بودجه‌ی ۸۲ میلیون دلاری، ۵۷.۳ میلیون دلار از آمریکا و کانادا و ۸۹.۵ میلیون دلار از کشورهای دیگر به‌دست آورد تا فروش آن به ۱۴۶.۸ میلیون دلار برسد. فیلم در هفته‌ی اول با فروش ۱۷.۳ میلیون دلاری آغاز کرد و در مقابل رقابت با فیلم “پاکسازی ابدی” قرار گرفت. تأثیر شیوع ویروس کووید-۱۹ بر فروش فیلم را نمی‌توان نادیده گرفت، اما اگر همزمان به‌صورت دیجیتالی عرضه نمی‌شد، احتمالاً در گیشه بهتری عمل می‌کرد.

  • کاپیتان زیرشلواری: اولین فیلم حماسی (Captain Underpants: The First Epic Movie)

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

فیلم “کاپیتان زیرشلواری: اولین فیلم حماسی” در سال ۲۰۱۷ اکران شد و میزان فروش آن به مبلغ ۱۲۵.۴ میلیون دلار رسید. این فیلم توسط دیوید سورن کارگردانی شده بود و از صداپیشگان آن می‌توان به کوین هارت، اد هلمز، توماس میدلتیچ، نیک کرول، جوردن پیل و کریستین شال اشاره کرد. امتیاز کاربران IMDb به این فیلم ۶.۲ از ۱۰ و امتیاز راتن تومیتوز آن ۶۲ از ۱۰۰ بود.

این فیلم اقتباسی از مجموعه کتاب‌های کودکانه‌ی محبوبی به همین نام بود و داستان درباره‌ی دو دانش‌آموز به نام جرج و هارولد بود که به شوخی‌های بسیاری می‌پرداختند و طرفدار داستان‌های مصور ابرقهرمانی به نام “کاپیتان زیرشلواری” بودند. این دو پس از اینکه متوجه می‌شوند مدیر مدرسه‌شان، آقای کراپ، ممکن است آن‌ها را از هم جدا کند، تصمیم می‌گیرند تا او را هیپنوتیزم کرده و به کاپیتان زیرشلواری تبدیل کنند. آن‌ها از قدرت‌های جدید کاپیتان برای شوخی و سرگرمی استفاده می‌کنند، اما هنگامی که یک پروفسور دیوانه اهداف شیطانی دارد، آن‌ها باید یاد بگیرند که قدرت‌های کاپیتان زیرشلواری را چگونه برای کارهای درست و قهرمانانه به کار بگیرند.

“کاپیتان زیرشلواری: اولین فیلم حماسی” از انیمیشن‌های کم‌فروش دریم ورکس بود، اما با بودجه‌ی ۳۸ میلیون دلاری موفق به فروش ۱۲۵.۴ میلیون دلاری شد. این فیلم در هفته‌ی آغازین ۲۳.۹ میلیون دلار فروش داشت و در هفته‌ی دوم ۱۲.۲ میلیون دلار به‌دست آورد. در هفته‌ی سوم با ۷.۲ میلیون دلار به پایان رسید. این فیلم یک نسخه‌ی فرعی به نام “مرد سگی” نیز دارد که در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

  • اسپیریت: اسب سیمارون (Spirit: Stallion of the Cimarron)

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

فیلم “اسپیریت: اسب سیمارون” در سال ۲۰۰۲ توسط کلی اشبری کارگردانی شده بود و میزان فروش آن به مبلغ ۱۲۲.۶ میلیون دلار رسید. این فیلم بر اساس داستان یک اسب وحشی به نام اسپیریت ساخته شده بود که در سفر پرفرازونشیب خود با انسان‌ها روبه‌رو می‌شود. او که در دوران جنگ‌های سرخ‌پوستان از سوی دولت فدرال به دام افتاده است، توسط یک سرخپوست جوان نجات پیدا می‌کند و دوستی عمیقی میان این دو شکل می‌گیرد. این فیلم با بازیگرانی همچون مت دیمون، جیمز کرامول، دنیل استودی، چاپر برنت، مت لوین و رابرت کیت ساخته شده بود.

“اسپیریت: اسب سیمارون” اگرچه دوبعدی بود، اما با بودجه‌ی سنگینی به ارزش ۸۰ میلیون دلار تولید شده بود. اما متأسفانه این فیلم تحت‌تأثیر تصمیمات استودیوی سازنده قرار گرفت و در گیشه به شکست خورد. این فیلم در هفته‌ی آغازین ۲۳ میلیون دلار فروخت و هفته‌ی دوم را با یک اُفت قابل‌قبول ۳۶ درصدی، با ۱۱ میلیون دلار به پایان رساند. “اسپیریت: اسب سیمارون” در نهایت ۷۳ میلیون دلار از گیشه‌ی آمریکای شمالی و ۴۹ میلیون دلار از کشورهای دیگر به‌دست آورد تا به فروش ۱۲۲.۶ میلیون دلاری برسد، که یک شکست تجاری برای استودیوی سازنده، دریم ورکس، به حساب آمد.

  • سندباد: افسانه هفت دریا (Sinbad: Legend of the Seven Seas)

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

فیلم “سندباد: افسانه هفت دریا” در سال ۲۰۰۳ توسط تیم جانسون کارگردانی شده بود و میزان فروش آن به مبلغ ۸۰.۸ میلیون دلار رسید. این انیمیشن بر اساس داستانی کهن به همین نام ساخته شده بود و قصه دربارهٔ دزدی به نام سندباد است که همراه با یاران وفادار، و مارینا، نامزد دوست دوران کودکی‌اش، ماجراجویی پرفرازونشیبی را آغاز می‌کند تا کتاب صلح را پیدا کرده و آن را به یک شرور خطرناک تحویل دهد تا دوستش را که گروگان گرفته شده، آزاد کند. این کار اما با یک چالش اخلاقی همراه است: تحویل کتاب صلح به یک آدم نامناسب می‌تواند نتایج فاجعه‌باری به همراه داشته باشد و سندباد هم از این مسئله آگاهی دارد.

“سندباد: افسانه هفت دریا” با بودجه‌ی ۶۰ میلیون دلاری تولید شده بود و در بدترین زمان ممکن روی پرده رفت. این فیلم نه تنها با فیلمی بزرگ با محوریت دزدان دریایی برخورد کرد، بلکه در همان هفته‌ها انیمیشن درجه‌یکی همچون “در جستجوی نمو” نیز از راه آمد تا کار را برای آن سخت کند. “سندباد: افسانه هفت دریا” در نهایت ۲۶.۵ میلیون دلار از آمریکای شمالی و ۵۴.۳ میلیون دلار از کشورهای دیگر به‌دست آورد تا فروش آن به ۸۰.۸ میلیون دلار برسد. این بدین معنا بود که تولید این فیلم برای دریم ورکس با ضرری ۱۲۵ میلیون دلاری همراه بوده است. این شکست باعث شد که جفری کاتزنبرگ، یکی از مؤسسان دریم ورکس، اعلام کند که دوران انیمیشن‌های دوبعدی سنتی به پایان رسیده است و خیلی زود، انیمیشن‌های سه‌بعدی، بازار را به طور کامل در اختیار بگیرند.

  •  به سوی الدورادو (The Road to El Dorado)

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

فیلم “به سوی الدورادو” در سال ۲۰۰۰ توسط دان پال و بیبو برژرون کارگردانی شد و میزان فروش آن به مبلغ ۷۶.۴ میلیون دلار رسید. این انیمیشن، دومین محصول دوبعدی دریم ورکس بود که با موفقیت چندانی روبه‌رو نشد و به فهرست انیمیشن‌های کم‌فروش آن‌ها اضافه شد.

داستان این فیلم در قرن شانزدهم اسپانیا روایت می‌شود و دو کلاهبردار به نام‌های کوین و کنت، نقشه‌ی رسیدن به شهر گمشده‌ی الدورادو را پیدا می‌کنند و به همراه یک اسب به نام آلتیو، سفری پرماجرا را آغاز می‌کنند تا ثروت بیابند. اما نقشه‌هایشان به‌درستی اجرا نمی‌شود و آن‌ها به اسارت گرفته می‌شوند. حالا، آن‌ها باید راهی برای فرار پیدا کنند و از جان خود محافظت کنند.

فیلم “به سوی الدورادو” با بودجه‌ی ۹۵ میلیون دلاری ساخته شده بود اما نقدهای مثبتی دریافت نکرد و همچنین به فروش مناسبی نرسید. در هفته‌ی اول، تنها ۱۲.۹ میلیون دلار فروش داشت و حتی نتوانست جایگاه اول را از “ارین براکویچ” کسب کند. در نهایت، این فیلم ۵۰.۹ میلیون دلار از آمریکا و ۲۵.۵ میلیون دلار از کشورهای دیگر به‌دست آورد تا به فروش کلی ۷۶.۴ میلیون دلاری برسد؛ یک شکست تراژیک دیگر برای دریم ورکس. این فیلم ابتدا به تقلید از دیزنی متهم شد، اما در حال حاضر به‌عنوان یک فیلم کالت شناخته می‌شود. این شکست مالی بزرگ به ضرر استودیوی دریم ورکس زده بود و این انیمیشن به عنوان یکی از کم‌فروش‌ترین انیمیشن‌های آن‌ها به تاریخ شناخته می‌شود.

  •  تور جهانی ترول‌ها (Trolls World Tour)

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

فیلم “تور جهانی ترول‌ها” در سال ۲۰۲۰ توسط والت دورن کارگردانی شد و میزان فروش آن به مبلغ ۴۸ میلیون دلار رسید. این فیلم در یک زمانی که صنعت سینما تحت تأثیر کووید ۱۹ قرار داشت، منتشر شد و از همین رو فروش آن کمتر از انتظار بود. اما با توجه به شرایط استثنایی، فروش دیجیتالی فیلم نیز به‌طرز چشمگیری افزایش یافت و سودآوری بسیاری داشت.

در داستان این فیلم، پاپی متوجه می‌شود که تنها یکی از قبیله‌های موسیقی محور است و قبیله‌های دیگری نیز وجود دارند که از تار جادویی‌ای برخوردارند که اجازه می‌دهد موسیقی بسازند. اما ملکه بارب قصد دارد تارهای جادویی را بدزدد تا همه‌ی قبیله‌ها را کنار بزند. حالا پاپی باید گروه‌های مختلف سرزمین را متحد کند تا بتواند ملکه بارب را شکست دهد.

با وجود بودجه‌ی نسبتاً بالای ۱۱۰ میلیون دلار، فیلم “تور جهانی ترول‌ها” در هفته‌ی اول فروش ناچیزی داشت. این فیلم در نهایت به فروش ۴۸ میلیون دلار رسید که اکثر آن از کشورهایی به‌دست آمد که سینماهایشان تعطیل نشده بود. همچنین فروش دیجیتالی فیلم نیز سودآوری قابل توجهی داشت.

از آنجا که “تور جهانی ترول‌ها” در شرایط استثنایی منتشر شد، انتظارات بازار از آن کاسته شد و فروش آن کمتر از انتظار بود. اما با توجه به شرایط خاص، این فیلم هنوز هم موفقیت‌هایی کسب کرده است و قسمت سوم این مجموعه نیز با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار، ادامه‌ی موفقیت‌های این سری را تأیید کرده است.

  •  روبی گیلمن، کراکن نوجوان (Ruby Gillman, Teenage Kraken)

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

فیلم “روبی گیلمن، کراکن نوجوان”، که در سال ۲۰۲۳ توسط کیرک دمیکو کارگردانی شد، با میزان فروش ۴۶.۱ میلیون دلار مواجه شد. این فیلم از آن دسته انیمیشن‌هایی بود که ایده‌ی خاصی داشت اما مخاطبان گسترده‌ای را نتوانست جذب کند. در حقیقت، دریم ورکس با آگاهی از این وضعیت، این فیلم را با بودجه‌ای کمتر تولید کرد، اما متأسفانه همچنان با شکست مواجه شد.

داستان “روبی گیلمن، کراکن نوجوان” در مورد دختری به نام روبی گیلمن است که به دلیل ممنوعیت مادرش، نمی‌تواند به دریا برود. اما یک روز، با نادیده گرفتن دستورات مادر، به همراه دوستانش به دریا می‌رود و با یک کراکن (هیولای دریایی افسانه‌ای) روبرو می‌شود. او دریافت می‌کند که مادربزرگش ملکه‌ی سلحشور هفت دریا است و حالا باید از قدرت‌های خود برای محافظت از دیگران در مقابل پری‌های دریایی شیطانی استفاده کند.

یکی از نقاط قوت این انیمیشن، بررسی موضوعاتی همچون هویت و پذیرش خود است. روبی در طول داستان با سوالاتی مهم روبرو می‌شود و تلاش می‌کند با هویت واقعی خود کنار بیاید. این فیلم می‌تواند کودکان را به تفکر وادار کند و از آنجا که به صورت دیجیتالی نیز منتشر شد، از طریق سرویس نتفلیکس، وضعیت بهتری داشت.

با این حال، فروش ضعیف “روبی گیلمن، کراکن نوجوان” حاکی از این است که استودیوی دریم ورکس نیاز دارد تا در پروژه‌های آتی‌اش بهبودی ایجاد کند و توجه بیشتری به استراتژی تبلیغاتی خود داشته باشد.

  •  روح رام‌نشده (Spirit Untamed)

گنج‌های پنهان: ۱۰ انیمیشن کم‌فروش دریم‌ورکس که ارزش دیدن دارند

انتظاری برای این نداشتیم که دریم ورکس پس از دو دهه، فیلمی مرتبط با «اسپیریت: اسب سیمارون» بسازد، و همچنین کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که این فیلم کمترین فروش را در میان تمامی فیلم‌های آن استودیو داشته باشد. این دنباله مستقل، داستان دختر جوانی به نام لاکی پرسکات را روایت می‌کند که به همراه خانواده‌اش به یک شهر کوچک نقل مکان کرده و با اسب وحشی‌ای به نام اسپیریت دوست می‌شود. وقتی یک گاوچران تصمیم می‌گیرد اسپیریت را به دام بیندازد، لاکی برای نجات این اسب عزیزش سفری پرماجرا را آغاز می‌کند. این فیلم، کیفیت قسمت اول را ندارد، اما به مضامین نسخه اصلی بازمی‌گردد و به روح رام‌نشده غرب وحشی می‌پردازد. با ارائه برداشتی کودکانه از ژانر وسترن، این فیلم توجه کمی از بین برده بود، و با فروشی ناامیدکننده، در رده پایین‌تری از انیمیشن‌های دریم ورکس قرار گرفت.

«روح رام‌نشده» با بودجه‌ای در حدود ۳۰ میلیون دلار تولید شد و توانست ۱۷.۷ میلیون دلار از آمریکای شمالی و ۲۵ میلیون دلار از سایر کشورها به‌دست آورد تا به فروش کلی ۴۲.۷ میلیون دلار برسد. این میزان فروش در واقع به عنوان یک شاهکار برای این نوع فیلم‌ها محسوب می‌شود، زیرا پیش‌بینی‌ها نشان داده بود که بازار آینده‌ای سخت‌تری برای آن‌ها خواهد بود. در هفته‌ی اول، فیلم حدود ۶.۳ میلیون دلار فروخت که به نسبت انتظارات بود، اما هیجان زیادی را در بین تماشاگران ایجاد نکرد، و حتی منتقدان نیز واکنش مثبتی نسبت به آن نشان ندادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.