تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
25 بازدید
کد خبر : 6337

فیلمبرداری فصل دوم سریال Daredevil: Born Again چه زمانی آغاز می‌شود؟

فیلمبرداری فصل دوم سریال Daredevil: Born Again چه زمانی آغاز می‌شود؟

فیلم‌برداری فصل دوم سریال Daredevil: Born Again در فصل پاییز آغاز می‌شود و منتظر می‌مانیم تا در سال ۲۰۲۶ از سرویس دیزنی پلاس پخش شود. ابتدا سریال Daredevil: Born Again به عنوان یک سریال ۱۸ قسمتی معرفی شد و مارول استودیو در اعلامیه‌ای اعلام کرد که فیلم‌برداری آن از فوریه تا دسامبر سال ۲۰۲۳ به

فیلم‌برداری فصل دوم سریال Daredevil: Born Again در فصل پاییز آغاز می‌شود و منتظر می‌مانیم تا در سال ۲۰۲۶ از سرویس دیزنی پلاس پخش شود.

ابتدا سریال Daredevil: Born Again به عنوان یک سریال ۱۸ قسمتی معرفی شد و مارول استودیو در اعلامیه‌ای اعلام کرد که فیلم‌برداری آن از فوریه تا دسامبر سال ۲۰۲۳ به طول خواهد انجامید و در زمان نامعلومی در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

با این حال، پس از تولید تنها چند قسمت از این سریال، مارول تصمیم گرفت که از ایده اصلی دور شود و سریال را به یک فرمت کاملاً جدید تبدیل کند، به نحوی که شباهت زیادی به یک دنباله از سریال قبلی که توسط نتفلیکس تولید و پخش شده بود، داشته باشد. این تصمیم منجر به تغییراتی در تیم تولید و تغییراتی در جزئیات بازیگری شد. همچنین، بسیاری از صحنه‌های فیلم‌برداری شده نیز دوباره با بازیگران جدید ضبط شدند.

فیلمبرداری فصل دوم سریال Daredevil: Born Again چه زمانی آغاز می‌شود؟

کار روی سریال Daredevil: Born Again از ژانویه آغاز شد و در پایان ماه آوریل به پایان رسید. در این خبرها، اعلام نشده بود که آیا تغییراتی که در حین ساخت سریال اعمال شده، تعداد قسمت‌های آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد یا خیر.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که سریال طبق برنامه اولیه خود، ۱۸ قسمت دارد که در دو فصل ۹ قسمتی منتشر خواهد شد. تنها فصل اول این سریال، که بخشی از آن قبل از تغییرات فیلم‌برداری انجام شده بود، تا کنون تولید شده است. طبق این گزارش، فیلم‌برداری قسمت‌های فصل دوم سریال Daredevil: Born Again احتمالاً در پاییز امسال آغاز خواهد شد و تا اوایل سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد یافت.

پخش فصل اول سریال Daredevil: Born Again برنامه‌ریزی شده است تا در مارس ۲۰۲۵ روی سرویس دیزنی پلاس منتشر شود و احتمالاً فصل دوم سریال در سال ۲۰۲۶ پخش خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.