تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
26 بازدید
کد خبر : 6445

جنگ ستارگان: به‌کارگردانی خالق ددپول و ولورین!

جنگ ستارگان: به‌کارگردانی خالق ددپول و ولورین!

اخیراً، لوکاس فیلم یک نویسنده را برای نوشتن فیلمنامه فیلم “جنگ ستارگان” به کارگردانی شان لوی استخدام کرده است. شان لوی، کارگردان فیلم‌هایی همچون Deadpool و Wolverine، Free Guy، و چند قسمت از سریال Stranger Things، در حال حاضر مشغول کارگردانی یکی از چند فیلم جدید جنگ ستارگان است. آخرین اخبار سینمایی و تلویزیونی نشان

اخیراً، لوکاس فیلم یک نویسنده را برای نوشتن فیلمنامه فیلم “جنگ ستارگان” به کارگردانی شان لوی استخدام کرده است.

شان لوی، کارگردان فیلم‌هایی همچون Deadpool و Wolverine، Free Guy، و چند قسمت از سریال Stranger Things، در حال حاضر مشغول کارگردانی یکی از چند فیلم جدید جنگ ستارگان است. آخرین اخبار سینمایی و تلویزیونی نشان می‌دهد که این فیلم با پیشرفت‌های جدیدی مواجه شده است. به گزارش The Insneider و Deadline، جاناتان تروپر وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم Star Wars به کارگردانی شان لوی را بر عهده گرفته است.

جنگ ستارگان: به‌کارگردانی خالق ددپول و ولورین!

تروپر پیشتر در فیلم The Adam Project با شان لوی همکاری داشته است و از سایر کارهای او می‌توان به فیلم‌هایی همچون This Is Where I Leave You، Kodachrome، Irreplaceable You، و همچنین قسمت‌هایی از سریال‌های Banshee، Warrior، و See اشاره کرد. اطلاعات بیشتری در مورد فیلم جدید Star Wars، از جمله داستان و زمان بندی آن هنوز در دسترس نیست و تنها تایید شده است که شرکت لوکاس‌فیلم قصد دارد این فیلم را در جشن جنگ ستارگان سال ۲۰۲۳ عرضه کند.

همچنین، فیلم‌های دیگری نیز تأیید شده‌اند که شامل فیلم Star Wars: Dawn of the Jedi به کارگردانی جیمز منگولد، فیلم به کارگردانی شرمین عبید چنائی با بازی دیزی ریدلی، و فیلم The Mandalorian and Grogu می‌شوند که برنامه‌ریزی شده است تا در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵) به نمایش درآید.

در ضمن، یک فیلم دیگر جنگ ستارگان در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و یک فیلم جدید بعدی در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ (۲۶ آذر ۱۴۰۶) قرار است اکران شوند، اما جزئیات بیشتری درباره آنها مشخص نیست. همچنین، فیلمی دیگر به کارگردانی تایکا وایتیتی نیز در دست ساخت است، اما وضعیت آن همچنان مبهم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.