تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
27 بازدید
کد خبر : 6585

فصل جدیدDexterبا بازی مایکل سی هال به طور رسمی تایید شد.

فصل جدیدDexterبا بازی مایکل سی هال به طور رسمی تایید شد.

شبکه شوتایم اعلام کرد که دنباله‌ای برای سریال Dexter در حال ساخت است و مایکل سی هال برای ایفای نقش دکستر دوباره به این پروژه بازخواهد گشت. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شده که یک سریال جدید از دنیای دکستر در حال ساخت است. شبکه شوتایم در جریان کامیک کان سن دیگو به‌طور

شبکه شوتایم اعلام کرد که دنباله‌ای برای سریال Dexter در حال ساخت است و مایکل سی هال برای ایفای نقش دکستر دوباره به این پروژه بازخواهد گشت.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شده که یک سریال جدید از دنیای دکستر در حال ساخت است. شبکه شوتایم در جریان کامیک کان سن دیگو به‌طور رسمی از ساخت سریال Dexter: Resurrection خبر داد. در این سریال، مایکل سی هال دوباره در نقش دکتر مورگان بازی خواهد کرد. این سریال ادامه‌دهنده داستان دکستر پس از وقایع سریال Dexter: New Blood خواهد بود و به ما اجازه می‌دهد تا دوباره داستان دکستر مورگان را دنبال کنیم.

سریال Dexter: Resurrection در سال ۲۰۲۵ به نمایش درخواهد آمد. با وجود اینکه دکستر در سریال New Blood با پسرش هریسون دیدار دوباره‌ای داشته و پیش‌زمینه‌ای برای ساخت اسپین‌آف هریسون وجود داشت، سازندگان تصمیم گرفته‌اند که به‌جای آن دنباله‌ای با حضور مایکل سی هال تولید کنند. لازم به ذکر است که این تنها پروژه جدید در دنیای دکستر نیست و پیش از این نیز ساخت سریال Dexter: Original Sin که به دوران جوانی دکستر مورگان می‌پردازد، تأیید شده است.

فصل جدیدDexterبا بازی مایکل سی هال به طور رسمی تایید شد.

سریال پیش‌درآمد دکستر با نام Dexter: Original Sin  در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و داستان آن در سال ۱۹۹۱، ۱۵ سال پیش از حوادث سریال Dexter، روایت می‌شود. این سریال به نمایش دوران جوانی دکستر و روند تبدیل او از یک دانش‌آموز به یک قاتل سریالی می‌پردازد. **کلاید فیلیپس**، سازنده سریال اصلی **دکستر**، برای ساخت این پیش‌درآمد بازگشته است و هال نیز یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال است.

Dexter: Original Sin دومین اسپین‌آف از مجموعه دکستر است که پس از سریال Dexter: New Blood تولید می‌شود و از جمله محبوب‌ترین سریال‌های شبکه شوتایم به شمار می‌آید. بازیگران این سریال شامل سارا میشل گلر، پاتریک دمپسی، جو پانتولیانو، بریتانی آلن، پاتریک گیبسون، کریستینا میلان، رنو ویلسون، جسپر لوئیس و کارلو مندز هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.