تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
17 بازدید
کد خبر : 961

ساعت هوشمند ورزشکاران و طرفداران مد

ساعت هوشمند ورزشکاران و طرفداران مد

یک ساعت هوشمند جدید با عملکرد قدرتمند و ظاهر جذاب به بازار عرضه خواهد شد؛ این ساعت دارای نمایشگر گرد ۱.۴۶ اینچی است و تا ۶۰۰ نیت روشنایی دارد. برند هندی نویز، پس از رونمایی از هدفون نویز ۳ در ماه‌های گذشته، حالا با معرفی ساعت هوشمند جدید به نام NoiseFit Endeavour وارد دسامبر ۲۰۲۳

یک ساعت هوشمند جدید با عملکرد قدرتمند و ظاهر جذاب به بازار عرضه خواهد شد؛ این ساعت دارای نمایشگر گرد ۱.۴۶ اینچی است و تا ۶۰۰ نیت روشنایی دارد. برند هندی نویز، پس از رونمایی از هدفون نویز ۳ در ماه‌های گذشته، حالا با معرفی ساعت هوشمند جدید به نام NoiseFit Endeavour وارد دسامبر ۲۰۲۳ شده است.

به گزارش وب‌سایت فون‌آرنا، ساعت هوشمند NoiseFit Endeavor دارای بدنه‌ی مقاوم با نمایشگر گرد ۱.۴۶ اینچی است که با تصاویری جذاب و موشکافانه کاربران را جلب می‌کند. این ساعت قابلیت دستیابی به حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را دارد. صفحه گرد آن با یک تاج چرخان و دکمه کاربردی، عملکرد را با ظاهری منحصر به فرد و اسپرت به نمایش می‌گذارد. این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS سازگار بوده و همچنین با استاندارد گواهی IP68، در برابر آب و گرد‌وغبار در محیط‌های مختلف مقاوم است.

ساعت هوشمند ورزشکاران و طرفداران مد

ساعت هوشمند NoiseFit با بهره‌گیری از تکنولوژی Noise Tru Sync، امکان جفت‌شدن سریع و ارتباط بی‌دردسر از طریق بلوتوث با مصرف کم انرژی را برای اتصال سریع و بی‌دردسر فراهم می‌کند.

این ساعت هوشمند مجهز به بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی برای علاقه‌مندان به تناسب اندام است و با برنامه‌ی NoiseFit به‌طور همگام اطلاعات دقیقی درباره‌ی فعالیت‌های بدنی مختلف را ارائه می‌دهد. اعلان‌های هوشمند این ساعت شامل اعلان‌های نمایشگر، به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا، یادآوری‌ها، زنگ هشدار، کنترل دوربین و موسیقی نیز می‌شود.

ساعت هوشمند ورزشکاران و طرفداران مد

در زمینه نظارت بر داده‌های حیاتی، ساعت هوشمند NoiseFit با ارائه خدمات ردیابی ۲۴ ساعته ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب، مدیریت استرس و نظارت بر چرخه‌ی قاعدگی، به بهبود سطح نظارت بر سلامت افراد می‌پردازد. با تاکید بر اولویت ایمنی کاربران، این ساعت هوشمند با بهره‌مندی از عملکرد SOS اضطراری، سطح بالاتری از امنیت را فراهم می‌سازد. همچنین، امکان “نظارت سریع بر سلامت” به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت به معیارهای ضروری سلامتی دسترسی پیدا کنند.

کاربران قادرند با انتخاب از بین بیش از ۱۰۰ فیس واچ مختلف، ساعت هوشمند NoiseFit Endeavor را به سلیقه و سبک خود تنظیم و شخصی‌سازی نمایند.

قیمت این ساعت هوشمند NoiseFit Endeavor با حدود ۳۶ دلار یا معادل ۲۹,۹۹ روپیه، در رنگهای متنوع از جمله مشکی، مشکی جت، قهوه‌ای وینتیج، آبی و نارنجی در دسترس قرار گرفته است. از تاریخ ۵ دسامبر (۲۱ آذر)، این ساعت هوشمند قابل تهیه و سفارش از طریق وب‌سایت رسمی نویز و فروشگاه آمازون خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.