تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
18 بازدید
کد خبر : 6602

“Joker: Folie A Deux”:قبل از تبدیل شدن او به پادشاه جنایت

“Joker: Folie A Deux”:قبل از تبدیل شدن او به پادشاه جنایت

کارگردان فیلم “Joker: Folie A Deux” اعلام کرده است که داستان این فیلم با قسمت اول آن تفاوت‌های زیادی دارد. فیلم “Joker: Folie A Deux” داستان آرتور فلک، کمدین ناموفق که به شخصیت جوکر تبدیل شده، را ادامه می‌دهد، اما در این دنباله، آرتور به یک جنایتکار واقعی تبدیل نمی‌شود. تاد فیلیپس، نویسنده و کارگردان

کارگردان فیلم “Joker: Folie A Deux” اعلام کرده است که داستان این فیلم با قسمت اول آن تفاوت‌های زیادی دارد.

فیلم “Joker: Folie A Deux” داستان آرتور فلک، کمدین ناموفق که به شخصیت جوکر تبدیل شده، را ادامه می‌دهد، اما در این دنباله، آرتور به یک جنایتکار واقعی تبدیل نمی‌شود. تاد فیلیپس، نویسنده و کارگردان فیلم، به رسانه امپایر گفت: «ما هرگز چنین چیزی را انجام نمی‌دهیم.»

فیلیپس توضیح داد: «ما هرگز این کار را نخواهیم کرد چون آرتور به وضوح یک نابغه جنایی نیست و هرگز هم نبوده است. او به یک نماد برای مردم تبدیل شده است. این نماد حالا به‌دلیل جرایمی که در فیلم اول مرتکب شده، هزینه می‌دهد، اما در عین حال چیزی که همیشه به دنبالش بوده، یعنی عشق، را پیدا می‌کند. این چیزی است که او همیشه به‌دنبال آن بوده، حتی اگر در مسیرهای مختلف هل داده شده و کشیده شده باشد. بنابراین، ما تلاش کردیم خالص‌ترین نسخه از این مسیر را به تصویر بکشیم.»

"جوکر 2": داستان قبل از تبدیل شدن او به پادشاه جنایتاین رویکرد کاملاً متفاوت از فیلم «شوالیه تاریکی» است که کریستوفر نولان ساخته و در آن هیث لجر نقش جوکر را به‌عنوان یک نابغه جنایی ایفا می‌کرد. تاد فیلیپس در مورد جنبه‌های موزیکال فیلم «جوکر: فولی آ دو» نیز توضیح داده و اظهار داشته که آرتور در واقع خواننده نیست و با موسیقی‌ای که مادرش از رادیو پخش می‌کرد، بزرگ شده است. به همین دلیل، در دنباله فیلم، وظیفه واکین فینیکس این بود که آرتور را به گونه‌ای به تصویر بکشد که انگار در حمام و به‌تنهایی آواز می‌خواند.

فینیکس در این فیلم در کنار لیدی گاگا که نقش هارلی کویین را بر عهده دارد، قرار گرفته و خود او نیز از استعداد گاگا به شدت شگفت‌زده شده است. فینیکس درباره لیدی گاگا گفت: «گاگا همیشه من را تشویق می‌کرد تا به‌طور واقعی و به‌گونه‌ای که احساس می‌کنم، بخوانم. برای کسی که مثل او خواننده نیست، این کار می‌تواند دشوار باشد، اما در عین حال بسیار هیجان‌انگیز است.»

فیلم «جوکر: فولی آ دو» برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر فینیکس و گاگا، زازی بیتز، کاترین کینر، برندان گلیسون و استیو کوگان نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.