تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
13 بازدید
کد خبر : 6907

NHL 25: هاکی روی یخ را از نو تجربه کنید

NHL 25: هاکی روی یخ را از نو تجربه کنید

بازی جدید شبیه‌ساز مسابقات هاکی روی یخ EA Sports NHL 25 با سیستم جدید ICE-Q و فناوری اسکیتینگ Vision Control در ماه اکتبر معرفی شد. الکترونیک آرتز و استودیوی EA Vancouver از جدیدترین نسخه سری EA Sports NHL رونمایی کردند. این بازی قرار است در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس

بازی جدید شبیه‌ساز مسابقات هاکی روی یخ EA Sports NHL 25 با سیستم جدید ICE-Q و فناوری اسکیتینگ Vision Control در ماه اکتبر معرفی شد.

الکترونیک آرتز و استودیوی EA Vancouver از جدیدترین نسخه سری EA Sports NHL رونمایی کردند. این بازی قرار است در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود و کنسول‌های نسل قبل از این نسخه پشتیبانی نخواهند کرد.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های جدید این بازی، سیستم هوش مصنوعی ICE-Q است که به گفته EA، تجربه‌ای واقع‌گرایانه‌تر از گیم‌پلی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. این سیستم باعث می‌شود انیمیشن‌های بازی بر اساس منطق و واقعیت عمل کنند و به اتفاقات بازی پاسخ‌های منطقی‌تری بدهند.

علاوه بر این، EA Sports NHL 25 از قابلیت اسکیتینگ Vision Control بهره‌مند است که کنترل بیشتری بر روی بازیکن و حرکات او به گیمرها می‌دهد. همچنین، بازیکنانی که به تجربه بازی در مقابل هوش مصنوعی علاقه‌مندند، با سیستمی هوشمندتر مواجه خواهند شد که بر اساس بازی‌های واقعی طراحی شده است.

NHL 25: هاکی روی یخ را از نو تجربه کنیدکوئین هیوز از تیم Vancouver Canucks و جک و لوک هیوز از تیم New Jersey Devils، به عنوان چهره‌های کاور بازی EA Sports NHL 25 معرفی شده‌اند. همچنین، نسخه Deluxe Edition بازی EA Sports NHL 25 در دسترس خواهد بود که شامل یک هفته دسترسی زودتر به بازی، ۴۶۰۰ امتیاز NHL Points، پک بازیکنان HUT NHL، پک HUT “Hockey is Family” Objectives Choice، پک HUT Cover Athlete Choice، پک HUT Wildcard Starter Choice، بوستر XP بتل پس WOC، ست انحصاری بازیکنان WOC و امتیازات اضافی برای EA Sports NHL 24 است.

نظرهای خود را در این باره با نیوفان و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.