تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
10 بازدید
کد خبر : 7025

فروش بازی Concord به شدت کاهش یافت

فروش بازی Concord به شدت کاهش یافت

تخمین‌ها نشان می‌دهند که در بهترین حالت، فروش بازی Concord ممکن است به تنها ۲۵ هزار نسخه رسیده باشد. به‌گفته یکی از تحلیل‌گران صنعت ویدیو گیم، Concord تنها در پنج روز اول عرضه خود حدود ۲۵ هزار نسخه فروش داشته است. این رقم نشان‌دهنده شرایط دشوار بازی است و احتمالاً به سوددهی نخواهد رسید. Concord

تخمین‌ها نشان می‌دهند که در بهترین حالت، فروش بازی Concord ممکن است به تنها ۲۵ هزار نسخه رسیده باشد.

به‌گفته یکی از تحلیل‌گران صنعت ویدیو گیم، Concord تنها در پنج روز اول عرضه خود حدود ۲۵ هزار نسخه فروش داشته است. این رقم نشان‌دهنده شرایط دشوار بازی است و احتمالاً به سوددهی نخواهد رسید. Concord در تاریخ ۲۳ اوت ۲۰۲۴ (۲ شهریور ۱۴۰۳) به‌عنوان اولین بازی استودیوی فایرواک منتشر شد. حدود ۱۶ ماه پیش از انتشار، سونی با مبلغ نامشخصی شرکت فایرواک را خریداری کرد، که نشان‌دهنده امید زیاد این غول ژاپنی به پروژه‌های آینده استودیو بود.

سایمون کارلس، تحلیل‌گر صنعت گیم، در مصاحبه‌ای با رسانه IGN اعلام کرده که تا تاریخ ۲۸ اوت (۷ شهریور)، این بازی تنها حدود ۲۵ هزار نسخه فروش داشته است. او افزود که اکثر مشتریان این بازی از کاربران پلی‌استیشن هستند و تخمین می‌زند که نسخه پلی‌استیشن ۵ حدود ۱۵ هزار نسخه فروش داشته است. برخی بر این باورند که آمار ارائه‌شده توسط سایمون کارلس ممکن است بیش از حد خوش‌بینانه باشد.

فروش بازی Concord به شدت کاهش یافت

بر اساس داده‌های پایگاه استیم، تعداد بازیکنان همزمان بازی Concord تا تاریخ ۳۱ اوت (۱۰ شهریور) تنها ۶۹۷ نفر گزارش شده است. با توجه به این‌که اوج تعداد بازیکنان همزمان معمولاً حدود ۲۰ درصد از فروش کل بازی‌ها را تشکیل می‌دهد، فروش ۱۰ هزار نسخه‌ای برای Concord در پی‌سی به‌نظر غیرممکن می‌رسد. این در حالی است که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، که با انتقادات گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها و بازیکنان مواجه شد، تنها چند هفته پس از انتشار در اوایل فوریه ۲۰۲۴ (بهمن ۱۴۰۲)، حدود ۱۳.۵ هزار بازیکن همزمان داشت.

همچنین، بازی Redfall در اواسط سال ۲۰۲۳ توسط بیش از ۶ هزار بازیکن تجربه می‌شد. در نظر گرفتن این واقعیت که Concord بیش از هشت سال در حال توسعه بوده، فروش پایین آن را ناامیدکننده‌تر می‌کند. توسعه این بازی حتی پیش از تأسیس استودیوی فایرواک در سال ۲۰۱۸ آغاز شده بود. برخی تحلیل‌گران معتقدند که شکست تجاری Concord تا حدی ناشی از عدم توانایی آن در متمایز شدن از سایر رقبا و همچنین محدودیت‌های بازاریابی آن است که کمتر از سه ماه به طول انجامید.

نظر شما کاربران نیوفان درباره این موضوع چیست؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.