تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
13 بازدید
کد خبر : 6980

غم‌انگیز اما واقعی: Blue Protocol به تاریخ پیوست

غم‌انگیز اما واقعی: Blue Protocol به تاریخ پیوست

شرکت‌های بندای نامکو و آمازون گیمز اعلام کردند که توسعه و انتشار بازی Blue Protocol لغو شده است. شرکت‌های بندای نامکو و آمازون گیمز در یک بیانیه مشترک اعلام کردند که بازی Blue Protocol، که به عنوان یک MMORPG با گرافیک انیمه‌ای در حال توسعه بود، لغو شده است و دیگر به صورت جهانی عرضه

شرکت‌های بندای نامکو و آمازون گیمز اعلام کردند که توسعه و انتشار بازی Blue Protocol لغو شده است.

شرکت‌های بندای نامکو و آمازون گیمز در یک بیانیه مشترک اعلام کردند که بازی Blue Protocol، که به عنوان یک MMORPG با گرافیک انیمه‌ای در حال توسعه بود، لغو شده است و دیگر به صورت جهانی عرضه نخواهد شد. این بازی قرار بود پس از عرضه در ژاپن به بازارهای جهانی راه یابد، اما بندای نامکو اخیراً تأیید کرد که Blue Protocol در ژانویه ۲۰۲۵ به پایان عمر خود می‌رسد.

این خبر در حالی منتشر شده که توسعه بازی تقریباً یک دهه به طول انجامیده است. آمازون گیمز در سال گذشته اعلام کرد که این پروژه از سال ۲۰۱۵ در حال توسعه بوده است. بندای نامکو در بیانیه‌ای توضیح داد:

«متأسفانه باید اعلام کنیم که نسخه ژاپنی بازی Blue Protocol در تاریخ ۲۹ دی ۱۴۰۳ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) متوقف خواهد شد. به دلیل این تصمیم، همکاری ما با آمازون گیمز برای عرضه نسخه غربی بازی در سطح جهانی نیز لغو شده است. ما از رابطه قوی‌ای که با آمازون گیمز در طول توسعه این پروژه داشته‌ایم، بهره‌مند شده‌ایم و هر دو شرکت از اینکه نتوانیم بازی را به طرفداران جهانی ارائه دهیم، ناامید هستیم.»

غم‌انگیز اما واقعی: Blue Protocol به تاریخ پیوستما از زمان معرفی بازی، آگاهی داشتیم که انتظارات زیادی به آن وابسته است. هدف ما از ساخت Blue Protocol این بود که تجربه‌ای مشابه قدم گذاشتن در دنیای انیمه‌ای را برای بازیکنان فراهم کنیم و داستانی بسازیم که هر نفر بتواند در نقش یک شخصیت انیمه‌ای از آن لذت ببرد. ما تلاش زیادی کردیم تا بازی را برای انتشار آماده کنیم، اما در نهایت متوجه شدیم که نمی‌توانیم خدمات سرگرم‌کننده‌ای ارائه دهیم که تمامی بازیکنان را راضی نگه دارد. ما عمیقاً از اعلام ناگهانی لغو بازی پوزش می‌طلبیم.

Blue Protocol با محیط‌های نیمه باز، گرافیک انیمه‌ای، شخصیت‌ها و دشمنان جدید، تمام ویژگی‌های لازم برای یک تجربه MMO را دارا بود. این بازی که در مراحل تست توانسته بود تحسین بازیکنان را جلب کند، قرار بود سال آینده برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در تمامی مناطق جهان عرضه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.