تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
16 بازدید
کد خبر : 6643

کلاس‌های متنوع بازی Towerborne: هر آنچه که باید بدانید

کلاس‌های متنوع بازی Towerborne: هر آنچه که باید بدانید

استودیوی سازنده Towerborne از ویژگی‌ها و جزئیات کلاس‌های ابتدایی بازی پرده برداشت. استودیو Stoic همزمان با ارائه‌ی Towerborne در رویداد گیمزکام، اطلاعات جدیدی از کلاس‌های مختلف بازی منتشر کرد. بازیکنان می‌توانند در ابتدای بازی از بین کلاس‌های Sentinel، Shadowstriker، Pyroclast و Rockbeaker یکی را انتخاب کنند. هر کدام از این کلاس‌ها دارای سلاح‌های منحصر به

استودیوی سازنده Towerborne از ویژگی‌ها و جزئیات کلاس‌های ابتدایی بازی پرده برداشت.

استودیو Stoic همزمان با ارائه‌ی Towerborne در رویداد گیمزکام، اطلاعات جدیدی از کلاس‌های مختلف بازی منتشر کرد. بازیکنان می‌توانند در ابتدای بازی از بین کلاس‌های Sentinel، Shadowstriker، Pyroclast و Rockbeaker یکی را انتخاب کنند.

هر کدام از این کلاس‌ها دارای سلاح‌های منحصر به فرد خود هستند؛ Sentinel به بازیکن شمشیر و سپر می‌دهد، Rockbeaker دستکش‌های مبارزه را ارائه می‌کند، Pyroclast با یک گرز جنگی مسلح است و Shadowstriker با خنجرهای دوتایی وارد نبرد می‌شود. آیزاک تورس، طراح ارشد مبارزات، تأکید می‌کند که انتخاب ساده سلاح‌ها، همراه با «سقف مهارتی بالا» در مبارزات، ویژگی برجسته بازی خواهد بود.

او اضافه کرد: «بهترین توصیف برای مبارزات بازی این است که شروعی ساده اما سقفی مهارتی بالا دارد. همیشه راه‌های جدید و متفاوتی برای کشف وجود خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند با استفاده از سلاح‌های مشابه، مهارت‌های متفاوتی کسب کنند. حتی اگر سه عضو گروه با شمشیر و سپر همراه شما باشند، نتایج متنوعی به دست خواهید آورد.»

کلاس‌های متنوع بازی Towerborne: هر آنچه که باید بدانیدبازیکنان می‌توانند مهارت‌های خود را با یکدیگر ترکیب کنند؛ برای مثال، یک شخصیت Rockbeaker می‌تواند دشمن را با ضربه‌ای شارژ شده به آسمان پرتاب کند تا Pyroclast با ضربه‌ای دیگر او را به زمین بکوبد. همچنین، بازیکنان می‌توانند با توجه به نقاط ضعف دشمنان، آن‌ها را گیج کرده و فرصتی برای همه اعضای تیم فراهم کنند تا به دشمن حمله کنند. هر سلاح در بازی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد، مانند Heat Gauge گرز جنگی که بازیکنان باید نحوه استفاده مؤثر از آن را یاد بگیرند.

تورس در این باره گفت: «تمامی سلاح‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازیکنان بتوانند راه‌های مختلفی برای بهبود عملکرد خود با آن‌ها کشف یا فعال کنند. مثلاً گرز جنگی که امکان شارژ Heat Gauge را فراهم می‌کند. شاید این قابلیت در حین مبارزه بلافاصله مفید نباشد، اما بازیکن می‌تواند با لغو حملات خود، این ویژگی را شارژ کند. در بازی روش‌های مختلفی برای محافظت از خود در نظر گرفته شده، اما مهم‌ترین چیز، آزادی عمل و انتخاب بازیکن است. آزادی تیم مبارزه‌کننده برای تجربه بازی به شیوه‌ای که برایشان سرگرم‌کننده‌تر است، بسیار مهم بوده است.»

بازی Towerborne در سال جاری برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد و از زمان عرضه، در دسترس کاربران گیم پس نیز قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.