تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
13 بازدید
کد خبر : 6936

نسخه موبایل Marvel Rivals به تعویق افتاد

نسخه موبایل Marvel Rivals به تعویق افتاد

شرکت نت‌ایز گیمز اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه Marvel Rivals بر روی موبایل و نینتندو سوییچ ندارد. در ماه‌های اخیر، Marvel Rivals توجه زیادی را به خود جلب کرد و شرکت NetEase Games در نمایشگاه گیمزکام از تاریخ عرضه این بازی رونمایی کرد. Marvel Rivals برای انتشار بر روی کامپیوتر

شرکت نت‌ایز گیمز اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه Marvel Rivals بر روی موبایل و نینتندو سوییچ ندارد.

در ماه‌های اخیر، Marvel Rivals توجه زیادی را به خود جلب کرد و شرکت NetEase Games در نمایشگاه گیمزکام از تاریخ عرضه این بازی رونمایی کرد. Marvel Rivals برای انتشار بر روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم در نظر گرفته شده است، اما به نظر نمی‌رسد که شرکت NetEase Games در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه این بازی روی پلتفرم‌های دیگر داشته باشد.

تادئوس ساسر، کارگردان Marvel Rivals، در گفت‌وگو با رسانه Pocket Tactics در نمایشگاه گیمزکام اعلام کرد که فعلاً تصمیمی برای عرضه بازی روی دستگاه‌های موبایل یا کنسول نینتندو سوییچ اتخاذ نشده است.

این موضوع چندان عجیب نیست، زیرا عرضه Marvel Rivals بر روی موبایل نیازمند توسعه نسخه‌ای مجزا برای اندروید و iOS است، و از سوی دیگر، با توجه به اینکه نینتندو سوییچ به پایان دوره عمر خود نزدیک می‌شود و از نظر سخت‌افزار نسبت به کنسول‌های نسل نهم ضعیف‌تر است، منطقی‌تر به نظر می‌رسد که NetEase Games به عرضه بازی برای کنسول جدید نینتندو، احتمالا نینتندو سوییچ ۲، فکر کند.

استودیو NetEase Games در تلاش است تا با Marvel Rivals تجربه‌ای منحصر به فرد از شوتر چندنفره در دنیای مارول ارائه دهد. این بازی در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۳ (۶ دسامبر ۲۰۲۴) برای کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.